Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Puh! Var jammen godt at tanta kom på besøk i dag! Selv om gubben er sterilisert, må jeg ærlig talt få si jeg var bittelitt nervøs den siste uka. NL =) Very happy nå!
Babyonboard ;-) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 hehe... Jeg teller ikke dager... Her er syklusen helt f... opp!!! Nytter lite å prøve å følge med ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå