Gå til innhold

har kun lagt på seg 40 gram på 18 dager.... 5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Betyr det at melken min ikke er god nok lengre??? Jeg har ammet henne når hun har ønsket det dag som natt, men hun har ikke lagt på seg. Jeg forstår ikke helt hva som har skjedd og er ganske fortvilet.

Helsesøster ble ikke bekymret, sa bare at vi kunne begynne med grøt og det gjorde vi idag. To teskjeer med tynn grøt. ( 4 mnd grøt)

Jeg gav henne mme igår etter at jeg hadde ammet henne minst 2 ganger etter at vi hadde lagt henne og da slukte hun i seg 70 ml. Hun sovnet inn ganske raskt etterpå og sov godt i 9 timer.

Er det noe jeg kan gjøre for å fete opp melken min, eller er det tegn på at jeg holder på å miste melken. Jeg ammer henne ca hver 3 time på dagen og litt oftere om kvelden før vi legger henne i åtte tiden og i tillegg ammer jeg henne i 4 - 5 tiden og igjen 7-8 før vi står opp i 9 - 10 tiden

ble kanskje litt rotete ja, men er det noen som forstår hva jeg mener og kan komme med noen råd

hilsen en som er fortvilet, jeg burde jo har forstått at vekten hadde stoppet opp:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av - vekt går i rykk og napp.

Melken din er nok god nok - du får ikke fete opp de, men du kan evt øke den - er nok mere mendgden det er for lite av. Gå inn på ammehjelpen.no - masse info der

Lykke til (og du - det er ikke lett å se selv at vekten står litt ;-) )

Skrevet

Tusen takk for gode råd, er på vei inn på ammehjelpen nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...