Twig Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Hva får dere opp på meg? hva som helst.. barn,hus, o.l født 281180
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 hei jeg tar da egentlig betalt for en skikkelig lesing..men siden det snart er jul og du har hjulpet meg så kan jeg se i korte trekk...er egentlig tom etter ha lest så mange i dag men skal vi se....ser 4 barn på deg...3 gutter og en jente...er usikker på rekkefølgen på dem,men de bli tett...ikke mer en 2-3år mellom dem..ser dere kjøper dere et hus..det ser nytt ut så det kan jo hende dere bygger eller kanskje bygger ut på det dere kjøper..det er en lys farge på det huset..garagen ser ut for å stå fast i huset..eller kanskje den står veldig nær...huset står på en bakketopp så dere får utsikt utover byen. ser og at dere skal kjøpe dere ny bil om ikke så lenge..det blir jo bra ;O) lik du å rese??får opp så utrolig mange turer og reiser på dere og det er jo artig for barna å få oppleve andre ting en bare heimen sin..men det er altså noe dere kommer til å gjør mye fremover...fikk opp flere ting men forsvant i samme fart..tror jeg er ganske så sliten og tom her jeg sitter hehe men du fikk no høre om litt da;O) stor klem fra
Twig Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 Takk vennen ) Har ei jente nå på 15 mnd Blir morro å se :DDD tuusen takk igjen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå