MrsMoo Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Er i uke 24 og måtte innom riksen i dag for jeg ikke er i kanon form. Høyt blodtrykk, spor av eggehvite etc. Så nå er de bekymret for svangerskapsforgiftning og jeg får kanskje ikke dra hjem til jul... Jeg krysser fingrene for at blodtrykk stabilisterer seg og at det ikke er svangerskapsforgiftning. Er det noen som har opplevd det samme?
Xenaen Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Huffda! Medlidenhetsbuss til deg! Har ikke hatt sv.skapsforgiftning, nei, men var innlagt i romjula sist svangerskap fordi fødselen hadde lyst å starte... Kjedelige greier. Men det er rart hva man klarer om man må! nå må du bare konse på å bli frisk, da!
MrsMoo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Er det noen andre som har erfaring med svangerskapsforgiftning?
susan Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 eg har hatt det 3 ganger..berre spør so skal eg prøve og svare deg:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Måtte inn en gang i uke 20 sist, hadde da høyt BT og eggehvite. Etter en laang ventetid på føden, roet det seg ned, så jeg fikk reise hjem.. Måtte ta det veldig med ro etterpå.. Håper det ikke blir svangerskapsforgiftning, for da blir du nok liggende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå