Gå til innhold

Da var d slutt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye frem og tilbake, prøve på nytt osv, ble den endelige avgjørelsen tatt på torsdag. Det er slutt! Vi har vært sammen i 2 og ett halvt år, og har en datter på 1 år. Grunnen til at d ble slutt, er rett og slett at lidenskapen ble borte, begjæret, spenningen. Jeg tenner ikke på mannen min lenger. Sluttet med d for lenge siden. Ser mer på han som en venn/bror enn en kjæreste. Vi er veldig gode venner, og det håper jeg vi fortsetter å være. Men uansett kor jeg har prøvd de siste månedene, så kan jeg ikke tvinge fram følelser jeg ikke har, går ikke! Har ikke vært utro elr truffet noen andre elr noe sånt. Ser bare på han som en venn. Sist gang vi hadde sex, i forrige måned engang, synes jeg nesten d var litt ekkelt....stygt å si d men. Blir feil å holde sammen bare for datteren sin skyld også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også hatt det, nesten som jeg skulle skrive det selv. Jeg holdt ut lenge før jeg endelig turte å bryte ut men gla for det nå. Heldigvis har vi ett godt sammarbeid med ungen og er gode venner. nå er dette selv ganske fersk litt rart er det, men jeg merker att det var ett helt riktig valg av meg å ta.

• 2 uker senere...
Skrevet

Men kjære deg, slike perioder kommer ALLTID i et forhold.

De kan vare i opptil flere år...og forholdet blir jo sterkere for hver nye forelskelse.

Jeg kan vel trygt si at du aldri vil ha et forhold hvor lidenskapen er der alltid....

Ikke rart det er mye aleneforeldre....

• 4 uker senere...
Skrevet

... jeg hadde ikke orket å holde ut en flerårig periode hvor sex med mannen rett og slett føltes ekkelt...

Skrevet

Bra vi er flere... har faktisk og syntes mann ble ekkel til slutt... sykt men når det skjer har man vel ventet for lenge med å gjøre det slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...