ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Til å begynne med etter fødselen hadde eg rikelig med melk, men no begynner det å skrante.. forstår egentlig ikke koffor.. min søte lille fikk sopp i munnen, og det smittet over på brystene mine og lurer på om det kanskje kan ha noe med det og gjøre.. Driver og pumper melk, for å se hvor mye som kommer ut, for å se om det er nok til datteren min.. men det er det altså ikke..får ut kanskje 100 ml tot på morgenen og kvelden.. og det er jo ikke noe og skryte av.. Spørsmålet mitt her er vel egentlig, kan melken komme tilbake, eller? Kan morsmelkerstatning være lurt? Bør eg gå helt over til det, eller kan eg gi begge deler? Føler meg veldig rådvill... vil jo amme så lenge som mulig...
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Ring legen din i morge.. De har en nesespray man tar litt før ammingen starter, og den kan hjelpe deg.Og drikk masse vann. Hjalp meg en tund da jeg plagdes ialefall. Om hun begynner å bli sutrete osv, så bruk morsmelk ersattning. Kan være at du er en av de som ikke har så mye melk, og hun trenger jo mat Siden du enda får ut litt melk ville jeg bare ha hatt mm og gitt henne f.kes til kvelds eller noe sånt. Hør med legen din i morra
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Gi datteren din mme i tillegg hvertfall ! Det viktigste er at hun får nok mat, og det gjør hun ikke med 100 ml i døgnet ! Du kan jobbe for å holde på melken din, du må drikke mye og pumpe ofte, men ikke alltid at det hjelper... Hjalp ikke meg... Jeg fikk sånn nesespray på sykehuset, for å hjelpe melken med å komme fortere, hjalp ikke stort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå