Gå til innhold

Når hadde DERE sex sist....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Nysjerrig* Her er det 6 timer siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere uker siden sist for min del..... Fødte for 4 uker siden, men håper det blir snart nå!!

Skrevet

siden jeg er alene er det en stund siden.

Skrevet

Natt til lørdag...og natten før det....

Skrevet

Vi prøvde i går. Da var det to uker siden sist. Men selvfølgelig voknet først nr 1 mens vi kledde av oss. Da han hadde sovnet, gav jeg først mannen litt munnsex til oppvarming, og han hadde akkurat rukket å begynne på meg bakfra da mini voknet og tydelig var sulten. Så måtte vi avbryte alt og jeg dra frem puppene istedet. Ammepuppene er en skikkelig turn-off for mannen min, så vi avlyste hele greia.

Nå aner jeg ikke når neste gang blir igjen. Fordi vi har så sjelden sex, føler jeg meg som en prippen skolejente igjen. All spontanitet osv blir borte fordi vi har to unger som nesten ikke sover/vokner veldig lett.

Skrevet

Lørdag! I dusjen! Herreguuud, så bra!

Skrevet

I dag tidlig før typen reiste på jobb;-)

Skrevet

Det var i oktober engang....

Jeg synes ikke det er for lenge siden, hehe.

Har en mann som er veldig god i senga, men det blir mindre lyst jo mindre sex. Og akkurat nå klarer jeg meg så fint uten:D

Men vet jo at om vi først begynner så blir det bare mer og mer, og har ikke tid til det i hverdagen nå....

Skrevet

For én time siden. Han tok meg bakfra, og sæden renner ennå nedover lårene mine. Var nok litt for lenge siden han hadde fått pult meg, skjønner jeg.

Skrevet

For 20 minutter siden. Glemte visst å vaske hendene mine, så nå blir tastaturet fullt av klissete sæd.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

I formiddag..og det er 8 dager siden fødselen.

GUD-det var deilig!!!!!

Skrevet

i høst en gang.... jeg har så lyst på en elsker, som det kanskje etterhvert kan bli noe mer med, faktisk er behovet for sex størst nå. Jeg er spinnkåt i ett for tiden. jente- 27

Skrevet

På lørdag! I dusjen, på vasken og i senga...Sovet kl 5 om morgenen! mmmmmmm! var sååå bra det!

Skrevet

i går kveld. make-up sex;o)

Skrevet

Sjefen tok meg nettopp bakfra. Det renner sæd nedover lårene mine, og så jeg som skal til frisøren om en time!

Skrevet

nesten hver dag i snart 9 år, og det blir bare bedre og bedre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...