Blomman Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Hvorfor blir oppvask du har ryddet sammen etter middag f.eks plutselig rotete etter å ha stått på oppvaskbenken en stund - den sto "ryddig" oppstablet når du var ferdig med jobben og ingen har rotet den til etterpå... men likevel så blir den plutselig til rot - når skjer dette da - etter 5 min eller er det når det har gått et par timer eller er det neste morgen??... Det samme med klesvask - henger der så fint når den er hengt opp fra vsakemaskina - og mens den tørker så omvandles den sakte men sikkert til rot og... uten at noen har rørt den.. hmmm - mystisk - og hvorfor må du tråkke på en leke når du akkurat har fått babyen til å sove.. i det du lister deg så stille ut som du kan - ser deg for på gulvet til og med - så må en tråkke på en leke og vekke ungen! Hæææ - kanskje Blomman skal rydde mer og dibbe mindre..... - men der jo så koselig her inne (ihvertfall her på modne foreldre!)
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hmm......det kan ikke være Mr.Murphy som er der, for han har bosatt seg hos meg.-Kanskje det er en fetter av han )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg beklager virkelig Blomman, at hele familien min har troppet opp hos deg og gjort det der også!!!!!!!!!!!!! Skal ta en alvorsprat med dem og be dem slutte å rote hjemme hos deg også! Det holder da med kaoset her;-))
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Ha, ha! Morsom beskrivelse! Når det ligger våte klær i vaskemaskina, er ikke problemet at de skulle ha ligget i skapet, men at de skulle ha hunget på klessnora! Det er først når de henger på klessnora, man ser at det hadde vært bedre om de lå i skapet! :-D En ting jeg prøver å bli flinkere på, er å tanke på det jeg har gjort av arbeid, og ikke på det jeg har foran meg. Men ett eller annet sted hoper det seg opp uansett. Blir aldri klok på hva som er lurest: Å ta noen store økter, eller å ta litt nå og litt da.
Superlis Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Å jeg vet,jeg vet, det er han derre" noen "som har komt til dere også..Han dukker opp over alt her i huset,roter og roter!!!!)
Blomman Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 men det er jo så merkelig at ting ligger jo egentlig på samme plass - hvorfor ser våt opphengt klesvask ryddig ut og tørr klesvask på snora/tørkestativet rotete ut???- og de pent oppstablede tallerknene med bestikk på og div matrester og glass satt pent rundt.... det ser da fint ryddet vekk fra middagsbordet helt til det liksom har stått der for lang tid... men "noen" roter rundt ellers og ja... nå er jo lillegutt snart ett år og golvet flyre jo over av kjøkkenrdskap - plastikkposer - lego smokker +++++ - hehe ikke bare bordene som det ligger rot på lengre nei.... skulle få besøk i dag og ryddet golvet flere ganger... gav tils lutt opp og gikk slalom med kosten istedet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå