Gå til innhold

Endelig :-)


sans1

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi se to strek i dag etter å ha mistet tidligere i høst. Terminen er 2.september ...JIPPI !!!! Nå er det bare å krysse figrer og tær og håpe på at vi greier å holde på denne spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Hvilken type test har du brukt som viser positivt resultat så tidlig? Hvis jeg er gravid denne gang, har jeg termin 2. september som du, men jeg venter ikke mensen før neste helg. Trodde ikke det var noen tester man kunne bruke så tidlig, vil derfor gjerne vite hvilke. Det hadde jo vært koselig å sitte med en god følelse på juleaften! Vi skulle ha hatt baby i november, og hadde gledet oss til denne jul med en liten bebis, men drømmen endte med MA i juli (20.uke).

Håper veldig på et mirakel i julegave i år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på apoteket og kjøpte en som het quick respons. Det andre streket var selvsagt ikke så sterkt som det andre, men det var et svakt strek der :-) Jeg merket litt (bare litt) ømme bryster (kommer og går. Den ene dagen kjente jeg mer stikking enn de andre) + at jeg mistet lysta på sjokolade..?! Hvor gøy hvis vi fikk termin på samme dag da! Skal krysse bein og armer for dere. Kanskje et litt rart spørsmål, men hva er forskjellen på MA og SM? Mistet en gang i 12. uke og en gang i 5. uke, men å miste i 20. ?! Bare vi som har vært igjennom noe slikt forstår hva det gjør med en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ta meg en tur på apoteket da... Vet ikke helt om jeg bare skal vente å se det an. Jeg blir alltid mer skuffet over en negaviv test enn over at mensen kommer:(

Du spør om forskjelen på SA og MA. I SA (spontanabort) får man vel typisk blødninger og sterke smerter, og barnet kommer ut. I MA (missed abortion) dør barnet, men kroppen gjør ikke noe med det. Jeg begynnte å blø litt, og ringte sykehuset for å komme på ultralyd. Der så vi at hjertet ikke slo, og størrelsen på babyen viste at den hadde vært død mindst to uker.

Det tok 5 år før jeg ble gravid første gang, så jeg er desverre ikke så veldig opptimistisk i forhold til å tro på at jeg skal oppleve det igjen. Men vi håper sterkt, så får vi se hva julen bringer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg trodde jeg hadde termin i august, men termin beregningen viser at det er ca 1. sept. Dette er spennede! Rart det med lysten på sjokolade, har også mistet den. og Jeg er egentlig en stor godter gris...Og så er brystene super ømme!

 

Trist å høre at du har mistet tidligere. Hvor langt var du på vei? Er det vanlig å miste, synes det er så mange som nevner det...

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :-) Det er rart hvor kroppen forandrer seg under en graviditet. Akkurat nå er jeg veldig bekymret, fordi at jeg plutselig ikke kjenner de mensmurringene som jeg har hatt hele tiden.. MEN jeg er fortsatt VELDIG trøtt og litt ømme bryster, så vi får bare krysse fingrene. Har mistet to ganger; en i uke 12. og en i uke 5. Derfor blir jeg sååå nervøs. Men jeg har da to skjønne gutter fra før av som jeg koser meg med i førjulstida (en på 3 1/2 og en på 6 år). Skal bli spennende å se hva som skjer. Har du barn fra før, eller er det deres første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å høre at andre også har termin i starten av september. Jeg har regnet meg frem til termin den 1 sepember. Jeg har også mistet tidligere, men det var i ca uke 6-7. Derfor håper jeg at det går bra denne gangen. Min mann og jeg har prøvd siden august. Dette var en fin julegave. Så derfor Grautlere til dere alle og ha en god jul!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vårt første.. Spennende. VI er veldig glade for at jeg ble gravid såpass fort. Sluttet med prevansjon i august og prøvde ikke "ordentlig" før siste måneden. Men blir litt tilbakeholden i forhold til at jeg vet at det er vanlig å miste. Men leste en plass her at det er 89% sjanse for at det går bra i 5 uke, og klamere meg litt til det. Ellers så går det jo opp og ned med symptomer. I dag har jeg hatt voldsom mensen murring, og det var første gang så jeg har nesten blitt litt bekymret. Men skjønner at det er ganske vanlig?

 

Moro å høre hvordan det går med dere andre som har termin på ca samme tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...