VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 jeg er i uke 13 nå, og forrige uke syns jeg bestemt jeg kjente noe bevege seg "der nede/inne"... først så syns jeg bare det var en merkelig følelse, for det kunne jo ikke være babyen allerede?! Men så har jeg tenkt og tenkt hva det kan være da, og ikke kommet på noen andre alternativer? Litt sånn kilen følelse, nesten som en mark som krølla seg der inne.. Kan det ha vært luft, eller en muskel eller noe? Eller er det virkelig mulig? Har ikke hatt den samme følelsen siden. (ikke vær redd for å "ødelegge forhåpningene" mine altså, jeg trodde jo ikke det kunne være babyen før jeg leste noe inne på "uke-til-uke" he rpå BIM om at enkelte kunne kjenne noe allerede nå...)
3søte små Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hei.. godt mulig det er den lille søte beibissen som vil visa mamman sin at den er der..små dunk.., og ja, det kan forveksles med luft bobler.. Vanskelig å si, men at det er babyen er ikke usansynlig.. ---Lykke til---
VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 næh? er det sant? festlig.. da håper jeg bitteliten dunker til litt snart igjen. for da er det jo bare moro! og takk takk:)
doble Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Kjente det i uke 11 jeg. Så det er helt mulig:) Nr.2 på meg da..
VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 tenker det må være lettere med nr to, for da vet du hva du kjenner etter! men nå skal jeg bare kose meg med at jeg har kjent babyen min jeg da. og kjenne ekstra godt etter fremover.. tjihi
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Vintersol: Her på bim står det att det er noen hedige som kjenner allerede i uke 12 (inne på uke for uke altså), så kanskje er du er av de. Jeg kjente det for første gang da jeg var 13+5, så var veldig tidlig jeg også.
Teltpluggen Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Hadde faktisk noe det samme for et par dager siden:) Akkuratt som om noe strøk meg inni magen:) Skrev inn hit og fikk svar om at det KAN være bevegelse:) Er selv i uke 13:)
Jente1980 Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Ja, det er fullt mulig å kjenne liv så tidlig, men de fleste merker ikke noe til det. Det heter seg jo at det kan gå en uke eller to mellom hver gang, og det er ganske "diffust" så tidlig... Jeg mener også at jeg kjente noe i ca i uke 12, men det var veldig vanskelig å tro at det faktisk var det. Det var ikke før i uke 19-20 at jeg begynte og kjenne bevegelse for fullt!! Men siden da har det vært daglig, og det blir bare sterkere og sterkere såklart:) Er i uke 25 nå. Har en veninne som også er førstegangsfødene, og hun har kjent liv siden i uke 15/16 så det er nok ingen fasit. Men når du virkelig kjenner det, da er det ingen tvil!! Lykke til:)
stormgutt + soljente Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Jeg kjente det første gang da jeg var 12+0. Kjentes ut akkurat slik du beskriver det! (forresten en mye bedre beskrivelse en den med fiskehalen og boble som sprekker, har aldri kjent meg igjen i de). Er det første barnet ditt? Da er det i tilfelle veldig tidlig, men slett ikke umulig for det. Vi som har vært gravide før kjenner det jo da, så da er det jo mulig å kjenne.
VinterSol+2 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2006 første barnet mitt ja:) veldig spennende da! Men det er jo ikke mange ukene igjen, så får jeg kjenne tydelige spark både dag og natt da:) men er jo litt moro likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå