Gå til innhold

å kjære vene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt dårlig av denne historien om moren som er drapassiktet - skriver her inne for her er dere så modne og fornuftige....

Og grunnen til at jeg blir dårlig er at min nr to har hatt slike epileptiske anfall (men i mye mindre grad heldigvis)fra han var baby. Nå har det heldigvis gått bra med han og han står på medsin som ser ut til gjøre hans affektanfall sjeldnere....Men de vet jo ikke helt om det er epilepsi heller.....har hatt enn "postiv" eeg... (men det kan man ha uten at det er epilepsi og sa legen...)

Men tenk om jeg ikke skulle bli trodd da for de anfallenne han har hatt med små pustestopper hvor han har blitt blå og rullet med øynene og i tillegg fått kramper ved et par anledninger - er bare jeg som har sett krampene da(men barnehagen opplever hans affektanfall da) men heldigvis så tror de meg da - men det er så skremmende og tenke at tenk om de hadde mistenkt meg for å ha påført ham dette... huff - hadde aldri trodd jeg skulle reagere slik på ting jeg hører i nyhetene..

Måtte bare få dette ut.. Takk for at dere gadd å lese...

(vet jo ikke hva som er hva i denne morens historie selvsagt og de har vel noen grunner for å etterforske det, men det hender jo at folk blir mistenkt uten grunn og...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke enkelt. Og med de historiene som når ut i media får vi jo aldri hele historien heller, så det er ikke godt å vite hva som er tilfelle. Får en til å tenke på alle de som urettmessig blir mistenkt i krybbedødsaker. Er ikke alltid enkle saker å finne ut av.

Skrevet

den historien er bare grusom.helt forferdelig.men jeg mener hun er uskyldig,til det motsatte er bevist.vil ikke forhånsdømme noen.har helt vondt i meg,så jeg vil ikke lese mer om det.

men,jeg skjønner godt du tenker slik nå.etter alt media kommer med.

hva hvis unger fikk slike anfall,og man ikke blir trodd.må være det grusomste på jord det.håper bare det ikke blir et "hysteri" av dette.at foreldre med unger som har epelepsi og lignende blir mistenktgjort.

men jeg tror nok ikke du skal bekymre deg for det.

men klart men har sine tanker,det har jeg også....

dette er en grusom historie,og jeg håper virkelig familien får hjelp.uansett skyldig eller ikke.di har det tøft nå,alle sammen.

Skrevet

neida - jeg er ikke så veldig bekymret... Blomman er i grunn svært rolig av seg... måtte bare få litt utløp for tanker som dukket opp. Håper virkelig de finner ut av dette her og familien får den hjelpen de trenger...

Skrevet

det er bra =0)

klart man har tanker om det.hvem har ikke det?

mente ikke at du var såå bekymret da.ble bare skrevet litt domt...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...