Gå til innhold

Vell, det er vel kun jg som er "djevelmammaen" her....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyket med min første, både under graviditeten og nå i denne (3mnd)....jeg hører så fint om alle de som bare kutta røyken ut, det syns jg er fantastisk! Men jg klarer det ikke selv, har kutta den ned fra 20 tilalt mellom 5-10 pr dag....jg vet det er ikke bra, men kanskje jg bare har svak vilje...andre i min situasjon?? Eller er d bare meg?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det er ikke bra å røyke, men jeg forstår deg. Har slutta mange ganger og begynt igjen, men nå har jeg vært røykfri i 2,5 mnd og er nå gravid m nr 2 i uke 6. Håper jeg klarer det nå. Tror faktisk jeg skal klare meg i graviditeten. Har brukt zyban og det har hjelpt meg. Er nettop ferdig med kuren. Det hjelper og på at det er stadig færre situasjoner der ein kan røyke. TD på cafe, på jobb, i stua osv. Vel jeg tenker fortsatt at det er godt med 1 røyk og spesielt den første etter å ha vært uten i mange mnd men tenker det ikke er verdt det for mange av de som kommer etter er lite gode og lysta på den neste blir enda større. Vel lykke til videre og håper at du en dag klarer å slutte..

Skrevet

Takk for oppmuntringen :) Det er kjempe bra å høre at du klarte det , kanskje det er håp for mg og :)

Takk igjen! Klem.

Skrevet

Jeg har endelig klart å slutte å røyke, skal ha min nr 4 nå, og har røykt med det tre andre. denne gangen leste jeg endelig ikkerøyker og den hjalp, kan ennå føle lyst på røyk, men det er over før du får tenkt tanken det er 4 uker siden jeg sluttet og jeg nyter det nå, det tre første dagene var værst etter det gikk det egentlig veldig fort. men som deg har jeg røykt mellom 3-8 røyk i de andre svangerskapene men vil vel egentlig si at ingen ting er umulig, les boken du også. det vil garantert hjelpe deg, om ikke du greier å slutte helt så vil du garantert kutte ned...

Skrevet

Åh ?? Hvor får jg tak i den boka ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...