snurretassa Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Nå er jeg virkelig møkklei! Satt inn hormonspiral i slutten av august, og har mer eller mindre blødd siden.. Har vel hatt to "menstruasjoner", men vanskelig å si. Må si at nå begynner tålmodigheten min å ta slutt, selv om jeg vet at mange blør leenge.. Jeg valgte hormons. fordi jeg har mye menssmerter, så kobbers. var ikke aktuelt. Men har fortsatt litt smerter også denne evige spottinga, da. Det blir jo ikke sex av såntno! Og nå har jeg veldig lyst til å være intim med min kjære igjen. Kanskje jeg burde gå tilbake til p-pillene igjen? Vet at det er skrevet mye om dette, og at det blir anbefalt å vente i hvert fall seks mnd før man tar den ut. Men nå vet jeg ikke om gidder.. Måtte bare ha ut litt frustrasjon!! I want sex!
Tildemana Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Og jeg som skal sette inn snart!!!! Jeg er spent på hvordan det går med meg, har jo hørt at det kan ta opptil 6 mnd før ting stabiliserer seg. Du får holde ut i 2 mnd til da, så kanskje det er bedre da. Tvi tvi!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hallo Det kan gå nokre mnd,opptil 6 mnd, med meir eller mindre blødninger,men det gir seg stort sett. Har sjølv litt lange,men mykje mindre blødninger enn før, så sånn er det kjempedeilig.Men det er frustrerende den tida det held på å blø.Første gangen eg prøvde spiralen,, så måtte eg ta den ut etter eitt år,men denne gangen har det gått bedre,trass alt.Så prøv ei stund til! Er jo veldig enkel prevensjon
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 6 måneder?!!! Dere kødder!? De lovte meg at det var 3 mnd med slike bivirkninger... ikke mer! Og er det mer enn det så skal nå hvertfall jeg få tatt den ut. Blir ikke noe på oss her heller. Føles ekkelt med konstant blødning.Blæ.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg tok den ut etter ett år, da hadde jeg nesten blødd hele tia, gadd ikke mer jeg da.
Bonusmamma13 Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Sex i dusjen går jo an mens dere venter på at blødningene skal gi seg... Bedre enn ingen sex vertfall..
2prinsesserogbim Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 P-implantat (gestagen) Implantatet (en liten bøyelig plaststav) settes inn rett under huden mellom 1. og 5. dag i menstruasjonssyklus. Implantatet skal fjernes/byttes etter 3 år. dette tenkte eg at eg skulle prøve, tenkte også på hormonspiral, men trur eg går for denne.. har godt på p-pilla i 5 mnd ca.. men har vert så trøtt og sliten og hatt depresjoner... og vekta den står bom fast.. så eg tenkte eg skulle ta ein puse på pillo for å sjå om da kom seg og heller prøve andre ting...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor ikke prøve p-piller istedet om ingenting taler imot dette? Kan bruke Cerazette mens man ammer. Jeg har brukt dem i 3 mnd, og er kjempefornøyd. Jeg brukte p-piller før vi planla å bli gravide, og jeg ønsket å fortsette med det. Veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå