Gå til innhold

hmmm.. jeg fikk en link til en hjemmeside..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag på min mail fikk jeg en link til en hjemmeside, det viste seg og være hjemmesiden til moren som di tror har drept sønnen sin..

er dere med på tanken hva jeg snakker om? hehe garantert!

vel jeg må si jeg syntes det er en rar sørgemåte denne damen har, jeg hadde ikke hatt krefter og laget en siden til min lille engel hadde han gått bort.vertfall ikke lagt ut bilder av han død!

ikke på internett. hmm lurer på om hun har denne sykdommen de snakker om eller om det er hun som har gjort det.

vist hun har:slår tanken meg,han har jo vert glad i mor sin, tenker på at han må ha hatt det vondt!

stakkars gutt!! får helt vondt inni meg ved tanken på den stakkars gutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja stakkars stakkars lille nydelige gutt, får helt vondt av han.... Håper de finner ut sannheten, det gjør det helt sikkert. Men dessverre kan de ikke få han tilbake til denne verden :(

Skrevet

For det første, hvordan folk sørger er helt forskjellig. Og det er utallige "englesider" der ute. Foreldre som har lagt ut minnesider om sine avdøde barn. Derfor er ikke dette noe spesielt.

For det andre. Kan dere nå være så snill og slutte med denne spekuleringen? Det er nok emner om dette både på skravle- og kranglesiden. Skjønner ikke hvorfor den skal trekkes inn her også. Enkelte brukere her fremstår som gribber. Damen er siktet, ikke dømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...