Gå til innhold

Til dere alenemødre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det selv,men hvordan er forholde til barna deres og barnas far? har dem mye kontakt?

Bare lurer litt egentlig=p

Min datter har lite samvær med sin far,men hun har på en måte en "pappa" altså min samboer, men hun sier hans Navn og vet at det ikke er hennes pappa. men hun har en pappa figur om dere skjønner?

 

Klem fra oss <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel har opp mot null kontakt me faren sin. Jeg prøver å få han til å komme og besøke oss. Har bestilt billetter til han også, så han bare kan komme.. Men neida.. Han svikter hver gang.. :(

Utrolig trist. Håper det blir bedre med tiden, men vet jo ikke da..

 

Fint at datteren din har en annen pappa-figur. Det trenger hun! :o)

 

Skrevet

Jenta mi ser pappaen sin annenhver helg og en dag i uka. Så de har ganske god kontakt Hun er 20 mnd og har begynt å skjønne at han er pappa nå og at hun må være litt sammen med han også. Er ikke alltid hun vil til han,men vi prøver jo å få det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...