Gjest Lykkeliten2 Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Finnes det Jeg fødte min datter her for 2 måneder siden og har lyst til å treffe andre småbarnsmødre her. Jeg bor i Fuengirola og syns det hadde vært koselig å treffe andre med babyer her. god jul!
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hei Lykkeliten2 Vi er på besøk hos min mor i Fuengirola nå med sønnen vår på 3 mnd...De har bodd her i noen år så kjenner mange i det norske miljøet her...Hun fortalte at hun visste om to som hadde små barn her, kanskje du er en av dem:)? Hun ene var dattera til en som jobbet på skolen her og hun andre er dattera til en som driver en norsk restaurant her...Så det finnes iallefall nybakte norske mødre rundt her:)
mamma*till*marlon Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Hej Lykkeliten2, har ju "pratat" med dig tidigare på BIM.... ( Fast där hette jag Lycklig ) Som du vet fick vi ju vår lille den 16 december och har nu firat vår första jul tillsamans ( eller så mycket firande blev det inte med två nybörjare till föräldrar som måste vänja sig vid nya rutiner =)) Jag vill också gärna lära känna andra mammor här på costa del Sol och är ofta på "din sida" av Malaga. Har också en dansk väninna som får barn i februari. Vi kanske kan ordna en träff? Det skulle vara kul att träffas ibland med jämnåriga barn och dela lite erfarenheter =) Jag är mammaledig ett tag framöver så det passar stort sett när som helst. Om du vill kan du maila mig, min adress är [email protected]. Hoppas allt är bra med dig och den lilla, och Gott Nytt År!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå