Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Henger dette sammen på noe vis, eller er det tilfeldig om hodet er festet eller ikke i forhold til om man begynner å bli moden for fødsel? Når er det vanlig at det evt sjekkes modning på kontroll?
*Lucia* Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Ja, heldigvis!!! :-) Jeg er på overtid nå og hodet er ikke festet, men jeg er moden og har 2 cm åpning. Man blir kanskje lettere moden når hodet presser på livmoren. Hverken min lege eller jm sjekker modning. Men jeg var på ekstrakontroll på Ahus pga lite liv torsdag og da sjekket de der. Ble kjempe glad for jeg trodde ikke jeg var moden. Mye pga at hodet ikke er festet.
mayen20 Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 det der har eg lurt på og, min sitter.... så eg skal ha setefødsel... så eg går ut i fra hun ikke kommer til å feste seg heller`? eller fester de seg med rumpen kanskje?
envi Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Hei hei Da jeg fikk min første festet ikke hodet seg i det hele tatt. Han kom til termin og alt gikk helt etter boka. Åpning/modning, sier jm til meg, skjekkes ikke før termindagen fordi det kan fremskynde fødselen om den skjekkes før. Jeg venter min andre 20. januar, og h*n kommer nok heller ikke til å feste seg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå