愛 siusiu 龍 Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 oh my god. begynner å synke inn nå liksom...er jo ikke lenge til.. gjett om jeg gru gleder meg. gruer meg til ks da...regner med jeg ligger våken med spinal, men er så redd for å kjenne smerte mens de driver å skjærer i meg........gulp.. men er hysterisk for vanlig fødsel så det er ingen alternativ.. uff... noen fler her som tar ks i januar og gruer seg?
LisaColli Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 huff, skjønner at du er redd for å kjenne smertene ja, mora til ei venninne gjorde det.. gruer meg litt jeg også, men skal ikke ha ks jeg da
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Hei, gleder meg til KS i februar jeg. Har to fra før og syns ikke det er noe vondt:) Ser legen nevnte sterilisering til deg også. Ble fortalt at det er vanlig å tilby dette til de som skal ha nr 3 og KS. Har du hatt ks før å eller født vanlig?
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 februarguttimagen: når i feb skal du ha ks?
愛 siusiu 龍 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 oj, jeg visste ikke det var vanlig å tilby sterilisering. det kom isåfall veldig uventet på meg. så blei jo lei meg da. men føler meg bedre nå som du nevner at det er rutinemessig og ikke personlig...hehe. jeg har født en gang naturlig ,og tatt et keisersnitt i fjor, men lå i narkose siden det ble et haste/katastrofesnitt. men jeg fikk spørsmål etter ks i fjor om jeg husket noe fra operasjonen, og det skremte meg litt. de måtte vel ha en grunn til å spørre om det. denne gang blir det jo planlagt ks med spinal ller noe sånn men er redd for at de ikke bedøver meg nok. spesielt jeg som er utrolig tolerant mot smertestillende. jeg trenger store mengder enn det som er vanlig for at det skal funke.. dette gjelder paracet, bedøvelse hos tannlege, paralgin forte o.a.... men mest av alt gruer jeg meg til at kanskje jeg får noen operasjonsleger som er skikkelig arrogante og bare overkjører meg eller ikke tar hensyn osv.. man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå