Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 I går kveld da jeg la meg syntes jeg så tydelig at jeg kjente bevegelsene til den lille utenpå magen!! Jeg hadde nettopp spist litt godteri og det var masse aktivitet. La hendene på magen og da kjente jeg de samme bevegelsene utenpå også. Helt fantastisk Men i dag kom tvilen.. Kan jeg virkelig ha kjent det så tidlig eller var det bare innbilning??? Noen andre som har kjent det så tidlig?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Tror du har kjent rett.. Jeg og mannen min kjente bevegelse utpå magen denne uka, er 19+5 idag. Morkaka mi ligger på fremsiden,og den demper spark,så viss din morkake ligger mot ryggen,så er det veldig sannsynlig at du kjente det!
MAMMA1 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Joda, det stemmer nok det. Jeg kjente det utenpå i uke 15 i første svangerskap, og siden uke16 nå....
maiprins Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Hei hei ville bare si såååååååååå gøy! klart det er din baby! Er nokså sikker på at det er det du har kjent! klem se innlegget mitt - for jeg skal si noe om det!
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Ja her kjente vi det også utenpå tidlig, 18 + 5. Kjempe kjekt =)
Xenaen Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Har kjent bevegelser siden uke 12 og fra uke 14 har jeg kjent dem utenpå... Legen min så dem utenpå i uke 12 også! Fine greier, hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå