Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg lurer på om noen vet hvordan ting vil bli beregnet for meg. Jeg er nå i fødselsperm som slutter til nyttår. Jeg får nå penger beregnet utfra en fastsatt inntekt uten dokumentering pga jeg var hvit dagmamma før jeg ble gravid, men hadde ingen måte å dokumentere på. De satte inntekten til 18000 mnd, og jeg betalte skatt fra det. Jeg har nå dekning på 80 % og får ca 8-9000 i mnd før skatt. Nå er det sånn at jeg har ingen jobb etter jul. Skal antagelig jobbe annehver helg, noe som utgjør ca 30 % ansettelse. Men spørsmålet er da, hva kan jeg få i arbeidsledighetstrygd? Hvordan vil de regne ut det på meg? Iom at jeg ikke har noe å dokumentere med. (inntekten var jo variabel, men det jeg regnet skatten utifra var 18000). Regner de med inntekt fra de 80% jeg har hatt nå? eller fra hva min inntekt var før permisjonen? Håper noen kan hjelpe meg!! Jeg trenger all hjelp jeg kan få! begynner å stresse meg litt at jeg ikke vet hva jeg har å gå etter...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Tror kanskje det er best aa ringe NAV selv..De vet vel mer hva de snakker om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå