Gå til innhold

Nå blir jeg gal! Seriøst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette er bare rot og jeg tror jeg går av skaftet snart.

Faren til datteren min sa ifra seg alt ansvar for henne for 2 uker siden noe jeg var svært glad for da han aldri har stilt opp og er i psykisk ubalanse dilux!! Vi var på mekling å der sa han at han gav meg alt ansvar å ville ikke ha mulighet til å ta kontakt med henne senere i livet for han var så følelsesløs.

Igår får jeg brev fra hans advokat som jeg har gått å ventet på men der står det helt andre ting, han stevner meg for retten å krever samvær igjen!!

Xn sa til meg at hans advokat ikke ville høre på han men overkjørte han helt å ville han skulle forandre mening, så klart advokater vil jo bare tjene penger!

Så nå har han jo klart å fått han til å forandre mening mot hans vilje da å det er jo helt feil, han vil jo ikke ha noe med datteren sin å gjøre men skal kun ha samvær fordi han ikke slipper unna å betale bidrag, det er jo sykt!!

Jeg trenger så sårt å få dette ut å behøver noen å snakke med så dere blir min trøst i denne tunge tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du få exen din til å skifte advokat, og ta en skikkelig prat med han. Dersom advokaten hans ber han stevne deg for å få et samvær han ikke vil greie å følge opp pga sykdom, så bryter det god advokatskikk!! Du får be han bytte advokat dersom han fortsetter sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...