♥snuppa♥ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Uff dette er bare rot og jeg tror jeg går av skaftet snart. Faren til datteren min sa ifra seg alt ansvar for henne for 2 uker siden noe jeg var svært glad for da han aldri har stilt opp og er i psykisk ubalanse dilux!! Vi var på mekling å der sa han at han gav meg alt ansvar å ville ikke ha mulighet til å ta kontakt med henne senere i livet for han var så følelsesløs. Igår får jeg brev fra hans advokat som jeg har gått å ventet på men der står det helt andre ting, han stevner meg for retten å krever samvær igjen!! Xn sa til meg at hans advokat ikke ville høre på han men overkjørte han helt å ville han skulle forandre mening, så klart advokater vil jo bare tjene penger! Så nå har han jo klart å fått han til å forandre mening mot hans vilje da å det er jo helt feil, han vil jo ikke ha noe med datteren sin å gjøre men skal kun ha samvær fordi han ikke slipper unna å betale bidrag, det er jo sykt!! Jeg trenger så sårt å få dette ut å behøver noen å snakke med så dere blir min trøst i denne tunge tiden..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Da må du få exen din til å skifte advokat, og ta en skikkelig prat med han. Dersom advokaten hans ber han stevne deg for å få et samvær han ikke vil greie å følge opp pga sykdom, så bryter det god advokatskikk!! Du får be han bytte advokat dersom han fortsetter sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå