Gå til innhold

såre følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i over 4 år. Da vi traff hverandre hadde han en sønn fra et tidligere ekteskap. Dette ekteskapet hadde vart i ca 1 år da de gikk fra hverandre. Problemet mitt er at bryllupsbildet med hans eks fortsatt henger på veggen hos hans søster. Det er slik plassert at man nesten ikke kan unngå å se det når man kommer inn døra. Jeg har gjentatte ganger fortalt han at jeg opplever det som ubehagelig at dette bildet fortsatt henger på veggen, men han gjør ikke noe for å få det fjernet. I kveld førte bla dette til en krangel. Han mener at jeg selv kan sørge for å få dette fjernet. Jeg på min side går ikke inn hos hans søster så lenge dette bildet henger på veggen.

Jeg kan ikke forstå at det er så vanskelig for han å få dette bildet fjernet. Jeg mistenker at han synes det er vemodig at det skal tas ned. Hvorfor gjør han ikke noe med det når han vet at det plager meg? Jeg gjør over 90% av arbeidet både ute og inne i hjemmet vårt, hvorfor kan ikke han da gjøre noe som egentlig burde være en filleting?

Dette sårer meg, og det ødelegger så mange følelser som egentlig kunne vært gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...