Gå til innhold

Til dere som har barn fra før:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det snakkes om kvalme i svangerskapet, virker det som i se fleste tilfellene ble en jente.....og gutt ved tretthet.

Kan det være noe i dette???

Setter stor pris på svar i fra deg.

KLem og takk!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig trøtt leeeenge og småkvalm de første 8 ukene og jeg fikk jente :))

Skrevet

Tjaaa. Jeg var kvalm i beg. av dette sv.skapet og venter jente, var ikke sånn med førstemann, bortsett fra det er svangerskapene like...

Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm hverken forrige gang med jente eller denne gangen med gutt,, men jeg var uggen i flere uker med jenten enn nå med gutten..

Jeg har ikke vært mere trøtt med gutt enn med jente..

Min søster hadde mere energi med gutten enn med jenten hun går med nå....

Skrevet

jeg var veeeeeldig trøtt og veeeeeeldig kvalm og spydde mye med forrige, som var en gutt :-)

denne gang venter jeg jente og har vært lite kvalm, var veldig trøtt i første og litt av andre trimester, men ellers i bra form.

mer bekkenløsningssmerter denne gangen.

men når det er sagt så har jeg ei jente til på 7, og da jeg gikk gravid med hun var jeg jævlig kvalm, men ikke særlig trøtt.

ingen svangerskap er like så jeg tror ikke på disse symptomene kan si noe om kjønn.

Skrevet

Med nr 1: Oppkast og kvalme og lavt BT i de 5 første og den siste måneden. GUTT!

Med denne: Oppkast 1 gang, men mye trøtt - ifølge UL, også gutt!

Skrevet

forrige geng spydde jeg de første 4 mnd, og var litt trøtt og slapp - d ble jente

Denne gang bare litt kvalm og uggen, men veldig trøtt hele tiden - og det blir også en jente ifølge ul...

Skrevet

Gutt: ikke kvalm i det hele tatt

Denne gangen: sengeliggende med kvalme i flere uker: ul sier jente....

Skrevet

1. gangen var jeg kvalm og trett, det ble jente! Denne gangen var jeg også kvalm, men ikke så trett - vi får gutt nå (har sett det på ultralyd utallige ganger). Jeg har ikke kastet opp noen av gangene.

Søsteren min var superkvalm, hun fikk gutt...Tror ikke det er noen fasit på det, jeg vil heller si at man faktisk kan "se" på magen hva slags kjønn det blir. Det har iallefall stemt alle gangene på meg og for de jeg har tippet kjønn på:)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt, og fikk gutt :) Men litt ekstra trøtt var jeg nok, ja. Veninna mi var kjempe kvalm nesten hele svangerskapet, og fikk gutt..

Skrevet

jeg var både kvalm og trøtt både med nr 1 og denne. vet ikke hva denne blir, men første var ei jente.

Skrevet

1 gang... Ikke kvalm i hele tatt... kjempe fin form... men mye vondt i hodet..= gutt

Denne gangen... veldig dårlig fra uke 6... kastet opp 3 - 4 ganger.. Men kvalm helt fam til uke 19... så ganske fin... fra uke 26, kaster opp og brekker meg hver morgen.... UL sier gutt igjen... :)

Skrevet

Har gutt og venter nå jente, har vært like kvalm og kastet MYE opp begge gangene, fra ca uke 6-24..

Skrevet

Jeg har vært trøtt og ekstremt kvalm i begge mine svangerskap. Fikk en gutt, og venter sannsynligvis enda en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...