Gla-mor Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Leste ei lita bok (på bokhandelen, he, he..) som handlet om hvilke tegn man kan se hos de som begynner å bli gamle.... Det eneste jeg husker er: "Du vet du er gammel når du tar med deg tøfler/innesko når du skal på besøk". Synes den var morsom for det gjør nemlig min mor (og så tar hun med et par tøfler til far også). Skrekk og gru, håper jeg ikke faller for fristelsen til å ta med tøfler på besøk.....!!!!! Andre tegn i tiden??
lifa og Eline Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Huff da har jeg alltid vært gamel. jeg fryser nemlig ALLTID på føttene så jeg KAN ikke gå bort uten å ha med tøffller eller sko til å bruke inne. Til og med de gode tovede sokkene mine er ikke varme nok til at jeg holder meg varm og god på føttene (men det gjør ikke tøfflene bestandig heler)
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Må le litt. Da jeg var gravid med tvillingene ble det etterhvert vondt å gå på bare sokkelesten så jeg kjøpte meg helsesko. Dette fungerte så bra at jeg har brukt det siden. Blitt litt avhengig ) Men følte meg ganske gammel i starten når jeg brukte de. Så de første årene tok jeg de alltid av meg hvis vi fikk besøk.(brukte de bare i heimen da) På et eller annet tidspkt brydde jeg meg ikke om å ta de av lengre. .......det var vel kanskje tegnet mitt ) Men jeg tar de ikke med meg på besøk da. Bare brukt de på barsel ellers hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå