Trollmora Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 De stakkars barna, og stakkars moren og ..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=144236
TORO-husmor Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Trist det der. Fælt for barna, både han som døde og han som fortsatt lever. Men som du sier er det synd i mora også. Folk som har det bra med seg selv gjør ikke sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå