Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har høst at når man fullammer skal det virke prevantivt, men selvsagt ikke 100? Så jeg er litt nysgjerrig på hvor mange av dere som fullammet og allikavel ble gravide.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 jeg fikk mensen tilbake da jeg fullammet, introduserte grøt og ble gravid før mensen kom tilbake igjen. Ammet da flere ganger om natta også. Ikke direkte fullamming, men ikke langt unna. Dessuten kommer eggløsning før mens så jeg hadde den første eggløsningen mens jeg fullammet,men ikke den jeg ble gravid på.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 nei, jeg hadde akkurat startet med tillegg da jeg ble gravid, så jeg fullammet ikke..
mina_ *3prinser* Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Fullammet og ble gravid da poden var 4mnder....
papoyo Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Fullammet, såvidt. Ble gravid omtrent samtidig som vi begynte med litt grøt. Da var storesøster 6mnd. Men jeg fikk tilbake mensen da hun bare var 2mnd gammel.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ble gravid når eldstejenta var 10 mnd. hadde begynt med grøt etter hun fylte 6 mnd. og et par glass om dagen når hun var rundt 7-8 mnd. men jeg hadde ikke fått tilbake mensen og ammet mye fremdeles...!
2 + 1 på vei Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Hadde så vidt begynt med litt grøt til vesla da jeg fikk første mens, men hadde ikke nattammet på en god stund (englebarnet sov hele natten!). Ble gravid ca tre uker etter første mens, så syklusen var litt i "ulage" kan du si. Ammet fortsatt 5-6 ganger om dagen da jeg ble gravid (men ikke om natten, da)
gull-ønske Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fullammet 1.mann til han var 8 mnd. Ble gravid med nr. 2 da han var 5 mnd. Hadde ikke fått tilbake mensen før dette. (men jeg har hørt at man må amme ganske ofte for at dette skal virke prevantivt. Min gutt sov mange timer i strekk på nettene uten amming) Jeg ammet nr. 2 også da jeg ble gravid med 3.mann etter 1,5 år, men da fullammet jeg selvsagt ikke.
susemor-3 små Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Jeg fullammet nr 1 til hun var 6 mnd, og ammet også mye helt til vi sluttet med bryst ved 10 mnd alder. Jeg fikk derfor ikke igjen mensen før etter 11 mnd og ble gravid først etter 13 mnd. Derfor ble det "hele" 22 mnd mellom mine, hehe.
Synnøve Finden Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Fullammet, men han sov fra ca 8 på kvelden til 5 på natten rundt den perioden jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå