prøver på nr2:) Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 I dag starta spottinga... like etter ei kollossal humørsvingning. Holdt på å klikke fullstendi på posten av en liten filleting og litt etterpå kjente æ at æ fikk litt blødning. Huff kor fortvilt æ e. Æ som hadde håpa på en fantastisk julegave i år. Nu skal æ snart reise tel svigersan å være der heile helga. Me mitt krigshumør så kan det umulig bli en suksess.. Men likevel uansett kor fortvilt æ bli kvær måned så har man et innebygd stort håp om at NESTE måned klaffe det. Så bli humøre litt bedre likevel. E det nån som har gode idea tel å holde motet og humøre oppe på daga som detta? - at det snart e jul me familien - at man har i hvertfall en fantastisk kjæreste - at kanskje æ vinn mandelen i grøten på lille julaften? Fleire forslag?
pitil Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 -Snart nytt år, og nye muligheter -Litt velfotjent fri fra jobb -Masse familiehygge som får tankene over på andre ting -Kjøp en fin julegave til deg selv
Serial mom Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Føler meg like rævva,har akkurat hatt en MA i uke 11 etter å ha prøvd i nesten 2 år,så var ikke denna situasjonen jeg hadde sett for meg jeg skulle være i til jul. Skulle fortelle at foreldrene mine endelig skal bli besteforeldre,men nå ble det ikke noe av det.... Det jeg gjør for å holde motet oppe nå,er at jeg tenker masse på åssen vi skal ha det i det nye huset vårt. Vi flytter inn i januar,så er masse å tenke på. du skal kanskje ikke flytte,men kanskje du kan finne noen prosjekter i huset eller leiligheta du kan sette igang med. Legge deg litt flid p pyntinga til jul og nyttår. Kanskje be hjem gjester på nyttårsaften og kose dere med mat og fyrverkeri? Ellers,så kan man jo være litt ego. siden det ikke blir kulemage enda kan man jo finpusse på formen med å trene litt ekstra hardt,gå på en liten diett som knekker de 2-3 kiloene som ligger å irriterer. Tenker at når jeg ikke kan trille rundt på en baby i sommer,så skal jeg da ihvertfall se bra ut i bikini,og det er greit å starte allerede nå! Jeg spanderte på meg et par nye dyre bukser,har ikke kjøpt noe nytt på aldri så lenge,bare gaver til andre. gjør litt stas på deg selv! Og ja,du har en fantastisk kjæreste,familie som er glade i deg,venner(iallfall her på bim) som støtter deg i alt og er her for deg...:-) Hva med en hund eller en katt? Jeg glemmer fort mine sorger når jeg koser med hundene mine,de gjør verden litt lettere(jeg har en,og foreldrene mine har en gammel en,så jeg sier jeg har to) Det ordner seg,før eller senere,man må bare tenke fremover og se gleden i det man har! Det er jo heller ikke feil å slippe å feire jul med ekstrem kvalme,vondt i magen og voldsom trøtthet. (jeg sa før at det kom jeg aldri til å si,for jeg skulle med glede gå kvalm bare jeg ble gravid. ehhh... tar det tilbake, jeg hadde noen jævlige uker,var direkte sjuk,men mista jo,så det var helt bortkasta syke-tid!) Masse trøsteklemmer fra
prøver på nr2:) Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2006 Huff.. elli-karamelli.. Nu får æ skikkeli dårli samvittighet. Ka Æ klage før? Va fælt å høre ka du har opplevd. Det e imponeranes kor flink du e tel å holde humøre oppe. Det e så trasig at enkelte skal plages så mye mens andre bære ser hardt på hverandre så e dem gravid En litn hund hadde vært tingen men min kjære e allergisk. Æ har likevel et indre ønske at han f.eks skal tåle en wheaten terrier eller liknende, men nu som begge jobbe 100 % så går det ikkje an å skaffe sæ hund. Det må gjøres i begynnelsen av ferie eller nakka. Har selv vokst opp på gård og æ e kjempegla i dyr. Men æ har en gård som æ besøke i ny og ne og da e æ alltid i så godt humør etterpå Æ e enig i at det ordne sæ. Det gjør det alltid på en eller anna måte. Ja tel januarlønna så trur æ at æ ska ta mæ en rygg/nakke massasje eller nakka. Tusen takk for gode råd. Skal tenke på dæ og krysse fingran for at dokker får det tel. Det e ingen som fortjene å ha det på den måten. Håpe at du får ei god jul likevel. Stor klæm
cowboylaila Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 at du har folk som bryr seg om deg rundt deg og at du lykkes neste måned!! stoooooooooooooor klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! føler med deg!!
prøver på nr2:) Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2006 Tusen takk... Det satse æ også på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå