Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Så da lurer jeg på hvor mange sydenturer får du deg ekstra i måneden pga bidraget du mottar? Selv ender jeg vel på 10 % sydentur i løpet av måneden for meg og barna. Jammen blir jeg rik gitt
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Nei, men jeg kan reise ganske masse til syden på stønadene jeg får til sammen.. Bidraget skal jo heller strengt tatt i betale for ferier da kjære anonyme...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Som dronninger på bidraget?? Hehe... ja, noen gjør kanskje det. De som har en ex med mer enn normal inntekt kanskje... Tviler på at det er så mange av dem her! Virker som de fleste her inne har gjennomsnittelig inntekt. Ser jo det når de legger ut innlegg og vil ha oss til å beregne bidraget. Da er det ikke snakk om millioninntekter på ex'n, men heller 250 000.. Bidraget gir mine barn muligheten til å være med på flere fritidsaktiviteter enn om jeg ikke hadde fått det :-)
SK&Maylen Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Tror gjerne man var litt ironisk! Får ikkje bidra fra far, får fra TK, ergo, sikkert 1/15 dels sydentur i mnd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Ja du har så rett SK&Maylen, hele startinnlegget mitt er ironisk. Av de hele 1200 kronene jeg får i bidrag for en måned (og det for 2 barn) lever jeg virkelig som en dronning Glad jeg tjener godt selv, for eksen stiller jo ikke akkurat opp økonomisk selv om han mener jeg lever godt av hans penger.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Haha, ja hva er det med det der egentlig? Barnefaren her også mener nå i ettertid at jeg kun beholdt for at jeg skulle bli rik..?! Jaha..
SK&Maylen Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Fascinerande teite mannfolk, heldigvis veit barnefar her at eg sliter med økonomien, så han hjelper til når det trengd, i tillegg til bidraget fra TK! Man er uansett dum om man tror at man får en unge for å bli rik!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå