Gå til innhold

Operasjonen er over

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det hadde flommet gallevæske ut iflg kirurgen......ikke rart hun har vært forgiftet siste ukene, og godt at det ikke var nye svulster som stengte systemet!

Så nå krysser vi alt vi har for at dette kan lette på både pusten og den generelle formen:-)))

Er så utrolig lettet.......fik k ikke sove før i 5-tiden i dag tidlig, for mange tanker og mye uro i kroppen. Vi hadde en super kveld/natt sammen, søster, niese og jeg og var ikke hjemme før nærmere 2 i natt. Mulig jeg skal være hos henne ikveld/natt om hun trenger det. Så jeg hadde litt fredagskveldkos og dibbing i natt:-) Takk til dere som holdt meg med selskap;-))) Godt å koble ut her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre!! Da kan dere puste litt ut igjen alle sammen!

Nå må du begynne å sove om natta da gitt!!!

Skrevet

så kjempebra!!

på tide hun fikk det gjort.håper det letter på formen hennes.

nå må du passe på deg selv også oppi alt dette.du trenger søvn og hvile du også.

Skrevet

Takk:-)

Vet at jeg bør og må få litt søvn, men noen ganger tar tankene over bare........Får slenge meg nedpå når sambo kommer hjem fra jobb.....han skulle heldigvis komme tidlig hjem idag:-))

Skrevet

Så godt at operasjonen er over! Håper formen til søsteren din blir bedre etter dette og at dere kan slappe av litt fremover nå.

Skrevet

ja,jeg vet hvordan det er.da pappa var syk, sov jeg nesten ikke.det tærte meg innvendig,alt.så jeg vet at du trenger hvile og søvn.

men hvordan få det til midt oppi alt,nei det er ikke enkelt.

pappa sa det han.er værre for di som sitter å ser på,og jeg er så enig.

så du får hoppe i køya så fort sambo kommer hjem du =0)

Skrevet

Hannah skal sove formiddagsluren nå, så jeg benytter sjansen og legger meg sammen med henne:-) Koselig å sove på mammas arm:-))

Skrevet

Så godt at operasjonen er vel over! Da kan dere puste ut litt alle mann. Håper søsteren din opplever at det blir lettere å være henne etter inngrepet!

Mange gode tanker sendes til dere!

Skrevet

SÅ BRA!!:-)

Måtte dette bli et velfortjent hvileskjær for dere alle!

Hvil deg nå......

:o)

Skrevet

Takk dere gode jenter:-)

Skrevet

Så bra da Attpåklatten!

Håper det bedrer formen til din søster betraktelig og at dere får en fredelig jul.

Hvil deg litt, det har du både fortjent og behov for.

Klæm fra

Skrevet

Slutter meg til alle lykkeønskninger!!!! Håper dere kan få en god periode,en fin og rolig jul for dere alle,det fortjener dere!! Lykke til!! Klem:)))

Skrevet

Takk!

Vært hos henne ikveld og hun puster bedre!!! Vi er så glade nå:-))

Tror dette blir en flott jul:-))

Nå stuper jeg i seng, trøtt trøtt trøtt.............natta på dere:-))

Skrevet

Det var en fin julegave å få. Da blir bilbaner og bøker bagateller. Har føyd til noen geiter, det er tross alt litt mer meningsfullt...

Håper natten ble rolig og at du fortsatt sover.

Skrevet

Så godt å høre!!!!!!!!!

Har tenkt masse på deg/dere og godt å se at operasjonen endelig ble gjennomført!!! Håper helgen er god for dere og at dette gir henne lettere dager. Og du, jeg vil nok fortsatt ha henne med i kveldsbønnen min, jeg, slik at jeg ser at dere får fortsatt mange fine dager sammen ;-)

Stor gladklem fra

Skrevet

Snill du:-)))

Skrevet

SÅÅÅÅ godt å høre! Nå kan dere senke skuldrene litt og fokusere på å kose dere sammen mot jul :)

Stor klem til deg som du kan sende videre til hvem du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...