Love2bemom Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 kynnere? ? ? Strålte ned i låran...fikk det i natt ( har hatt det før) og når æ da satt mæ opp ble dem borte...?
Piraka Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Høres mest ut som noe muskulært. Men jeg vet ikke - har aldri hatt merkbare kynnere selv, så kan kanskje være det også.
Vimsetrollet Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har hørt at hvis kynnerne er vonde er det rier (men har ikke hatt noen av delene, så jeg vet ikke). Jeg har strålinger fra hofta og nedover foten hver natt. Fysioterapauten min mener det er babyen som ligger å presser på nervene mine... Slemme babyen!
trinen123 Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Hadde sterke "mens-smerter" den andre dagen, snakkede med legen...det er vist meget normalt (er i uke 34) Tjek m lege eller jm om det fortsetter
Piraka Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Nei, det tror jeg ikke stemmer det med at vonde kynnere er rier. Har hørt om mange som har vonde kynnere. Kanskje noe med hvordan man "spenner seg" i musklene (ubevisst altså)? Ellers tror jeg den teorien om press på nervene kan ha noe for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå