Gå til innhold

Hvilke kjole syntes dere er finest jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. vanskelig å si når jeg ikke vet hvordan du ser ut, men som sett på modellen vil jeg si 2, så 3 og 4. Nr 1 likte jeg ikke i det hele. så ut som en blanding av disse gammle sofaene og en ballong;-) men smaken er som baken...

lykke til med valget!

Skrevet

Jeg liker heller ikke den første, synes den er altfor "stor". Liker heller ikke så godt den med lange ermer, men de andre to er fine!

Skrevet

Takk for ærlige svar.

Likte ikke så godt den første jeg heller, i begynnelsen, men etter å ha sett en del på den så syntes jeg den var fantastisk fin med diamantene rundt om kring. Og follene blir ikke sååå volsom når den er i hvit ;o)

Men men...

Vanskelig valg å ta...kjekt å høre andre sine meninger!

Skrevet

Det var jo veldig forskjellige kjoler da.. De var fine på hver sin måte. Problemet er at kjolene vil se helt annerledes ut når du prøver de på. Du skal jo finne en kjole som både sitter fint på og som kler personligheten din, og den finner du bare ved å begynne å prøve :)

Skrevet

2

3

4

1

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Her kommer min rangering av disse 3

Nr 4

nr. 3

nr. 1

nr. 2

Dersom du har litt pupper så er nr 4 veldig fin og gir masse støtte i motsetning til stroppeløs :-)

Ellers så må jeg bare si at nr 4 var nyyyyyyyydelig....

Skrevet

jeg likte best nr 2... og nr 1 dårligst...

Skrevet

Nr 4 garantert :) Er ikke i tvil en gang.....

Halterneck brudekjoler er de aller fineste, og denne var nydelig. Stroppeløse brudekjoler er jeg bare så lei av, og nr 3 var kanskje litt kjedelig...

Nei, gå for nr 4 du, så blir du som en prinsesse :)

Skrevet

Og jeg går imot alle sammen jeg da, syntes 1 og 3 var finest jeg!!

Skrevet

Ser det at smaken er absolutt som baken, delt! hehe...

Syntes det er kjempe vanskelig å velge. Har lyst på alle. Bare jeg kunne hatt mer enn 1 kjole ;o)

Skrevet

helt enig med sussa=) den var jo bare nydelig ; en av de finere jeg har sett =) 4

Skrevet

Likte nr 3 og 4 best. De er jo ganske forskjellig. Så synes det var vanskelig å rangere mellom dem. Trur du finner hva du skal velge når du prøver dem på. Jeg var i allefall ikke i tvil. Den jeg trodde jeg skulle like best (før prøving) var ikke den jeg falt for under prøving. Så du bør nesten prøve først!

Lykke til :)

Skrevet

4

3

2

1

etter min smak.

Skrevet

vanskelig....har selv valgt maggie sottero kjole,jeg har mallorie jeg da....Men her så synes jeg nr 2 og 3 var finest!

Lykke til med valget:)

Skrevet

nr to el nr 3. er ikke fan av halterneck

Skrevet

Synes nr 1 og 3 var finest.

Men har vært med vennina mi på prøving av kjoler og kjolene blir helt forkjellig når man prøver dem på. De som hun likte på nettet passet ikke i det hele tatt..

Men finn et sted å prøv så finner du fort ut det.

Skrevet

jeg synes nr 1 var en klar vinner. helt nydelig kjole, ville ikke vært i tvil.

men smaken er forskjellig.

jeg synes 1-2-4-3.

lykke til:)

Skrevet

nummer 4

nummer to

nummer 3

nummer 1 (veldig fin øverst men liker ikke måten skjørtet er drapert opp på..)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes at nr 2 var finest...selv om ingen av de sånn egentlig ikke var min smak...:)

Skrevet

nr. 2 var finest... men er de ikke fryktelig dyre?

Skrevet

De koster rundt 10-12 000,-

Men jeg er så heldig at jeg får kjolen av mamma og pappa. Så jeg får kjøpe drømmekjolen.

Men det er vanskelig å velge! Er jo så mange fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...