Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 I kveld har vi (søs og niese og meg selv:-) sett en kjempefin film, som jeg virkelig anbefaler dere her inne å se! Den heter NORDØST og er en fransk produksjon. Fantastisk filming, vakkert landskap, levende fremstilling av mennesker og situasjoner, handler mye om barn.........gjorde voldsomt inntrykk........vi både gråt og lo og var sinte, og da er det en god film synes jeg! Det er en må-se film synes jeg:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå