Gå til innhold

Kjempefin film!!!


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har vi (søs og niese og meg selv:-) sett en kjempefin film, som jeg virkelig anbefaler dere her inne å se!

Den heter NORDØST og er en fransk produksjon.

Fantastisk filming, vakkert landskap, levende fremstilling av mennesker og situasjoner, handler mye om barn.........gjorde voldsomt inntrykk........vi både gråt og lo og var sinte, og da er det en god film synes jeg!

Det er en må-se film synes jeg:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...