Gå til innhold

Jeg savner han, jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å gråter, det gjør så vondt på steder jeg ikke visste at jeg kunne ha vondt! Vi skulle jo være lykkelige sammen nå, vi skulle jo være sammen og glede oss over den lille.. Vi skulle være en liten familie! Jeg savner måten han pleide å se på meg på, jeg savner de dumme kommentarene hans, jeg savner å ha han i nærheten!

Vi skulle ha ligget sammen i sengen nå, bare stirret på den lille! Vi skulle ha vært lykkelige.. Jeg skulle ikke ha hatt det så vondt som jeg har det..

Og jeg er så lei! Jeg er så lei av å late som om at alt går bra.. Jeg er så lei av å late som om at jeg ikke bryr meg om hva han driver med! Jeg er så lei av å ha det vondt i all hemmelighet..

Også spør jeg meg selv - Hvorfor savner jeg han? Jeg har ingen svar, han har vært et rasshøl den siste tiden.. Senest forje helg så ringte han meg for å få nummeret til en VENNINNE av meg.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må bry meg.. Men det gjør jeg altså..

Han har ikke engang sett babyen.. Og beskyldningene hagler! Er det det at jeg vil ha det jeg ikke kan få? For hvordan kan man savne et menneske som bare vil en vondt? Blææh..

Rotete dette her.. Men måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok til å bli letterer etterhvert. men du har sterke føleser og som jeg skjønner ganske nybaktmamma og det setter litt ekrst hormoner i sving. Skulle gjerne gitt deg en klem. Håper det ordner seg og att han stilller opp for den lille.

Skrevet

Uff, forstår godt hvordan du har det. Er verdens verste følelse å føle seg sviktet og ha kjærlighetssorg. Det vil alltid ta tid før følelsene forsvinner, men på et tidspunkt vil du tenke: Herregud, hva så jeg egentlig i ham- han er ikke verd mine følelser.

Selv om han ikke har oppført seg bra den siste tiden, så er det lett å fokusere på så mange gode stunder og glemme de dårlige. Det er lett å savne det "idealet" man så gjerne skulle hatt! Men husk at du vil oppleve dette idealet med slike gode stunder som å se hverandre inn i øynene over en sovende baby sammen med en annen en gang :)!

Et tips er å lage en liste hvor du skriver ned alle ting han har gjort/sagt som har såret deg, det hjalp meg veeldig. Det kan gi en aha-opplevelse..Lykke til og en varm klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...