Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 **SPLÆTT** DU ER NETTOPP BLITT TRUFFET AV EN SNØBALL........ DETTE ER "SNØBALLKRIGEN" 2006-2007 DET FINS 1 REGEL: DU KAN IKKE KASTE PÅ NOOEN SOM ALLEREDE HAR KASTET PÅ DEG;-) LYKKE TIL MED SNØBALLKRIGEN =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Å filler`n................hmmmm............hvem skal jeg kaste på da??? Får tenke litt på det! Jo, nå kom jeg på det!!! SPLAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT .........................og den traff midt i trynet på ...........................................................................................................................................................................................................................................................................helseminister`n gitt;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Kan jeg kaste på han også? SPLÆTT!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Selvfølgelig!!!!!! SYnes egentlig alle her inne burde sende en splætters i den retningen jeg;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Kom igjen, folkens... En snøball på helseministern! Eeeeeeeh.... Blir vi sletta av moderator nå eller???? ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Kjære moderator, Være snill å ikke slett oss da;-))) Vi er egentlig bare kjekke og greie vi altså, fikk bare så lyst til å kaste litt snøball:-)))
Trollmora Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Ja jeg kaster også en liten snøball på helseministeren! **SPLÆTT** ..men bare en liten. Hun er jo også moden småbarnsmor så hva om hun er en av oss????
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 "splætt" "splætt splætt splætt SPLÆTT" DER fikk du jammen,du som "rappa" søvnen min !!!!!!!!!!! " SPLÆTT" sånn,da kan jeg være sikker på at det ikke skje igjen !! (for ikke å bli igjenkjent av den motsatte av jon blund,vil jeg være anonym) men,pssst...(det er baaare meg,hehe....attpåklatt...ikke si det til noen da...)
Gummelillan Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 Diiiger snøball sendes retning helseministeren! Splætt!!
Urtete Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 BOINK! ÅJSANN, den traff visst i bakhodet - krøllene er fulle av snø! Ja-ja, får håpe hun våknet av treffet, og at hun holder seg våken en stund av den kalde snøen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå