Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Her er situasjonen: Hadde sex med X helt i slutten av mnd. Første uke i neste mnd = mens. Sex med ny partner, Y, regelmessig etter det. Ut fra mens termin var befrukningsdagen 14 i den nye mnd. Ut fra termin fra UL var befruktningsdagen 23 i den nye mnd. Sant da kan det ikke være X som jeg hadde sex med nesten en mnd før? Kan de ta sååå feil på UL? Og med mens i mellom også? Bare her blir det forlangt blodprøver, og det er helt greit for meg, jeg er jo sikker på at han er pappaen, og jeg mener å kunne se flere likheter også (andre har også sagt det!), men jeg fikk plutselig litt vondt inni meg. TENK om at dette styret er bortkastet, at jeg har dritti meg ut og ikke han er pappaen likevel? At det er blitt gjort en kjempefeil i utregning av term og alt sammen.. Da dør jeg.. Jeg kjenner til ett tilfelle der en dame fikk en sønn og de sa "ååå seeee så han ligner på pappaen, nei guuuuuu", og så mange år etterpå, så fant de ut det ikke var pappaen.. Så tør ikke stole på det at jeg mener jeg ser likheter heller.. Jeg er jo 100% sikker EGENTLIG, på at han er pappaen. Ut fra beregninger så kan det jo ikke være noen annen. Men får plutselig helt angst oppi alt dette snakket om blodprøver..
SK&Maylen Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Atte, legen sa til meg at har du hatt mens imellom så er det bortimot umulig at det er han X som er pappan.. Og i tillegg, de bommer ikkje med en mnd på UL, det er faktisk ganske nøyaktig der, det er den mst nøyaktige termindatoen du kan få!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Det er fullt mulig å ha mensen eller en blødning som skulle vært mensen selv om man er gravid, her skjedde dette med meg når jeg ventet min datter. håper det ordner seg og ul termin er som oftes den som stemmer.
SK&Maylen Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Veit der er mulig, men er liten mulighet! Men det går nok fin fint det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå