Gå til innhold

Kikk på denne jenter;)


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

Så denne på April klubben når jeg var medlem der;) God lesning dette i en bekymret hverdag;)

 

5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra

13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra

25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok,så jeg,som er i 8 uke,har 10,8% at det skal ikke gå bra?...Veldig oppmuntrende..Og jeg var blant de 1,1% som det går ikke bra med,da jeg var i uke 20 og første gang gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du mistet i uke 20 sist gang. Og det var absolutt ikke meningen at listen skulle bli negativ.. Jeg ble ganske gla når jeg leste den jeg da, jeg mistet en bebis i uke 10 for et par mnd siden. Er jo kjempe bekymra for at det skal gå galt igjen. Men prøver å tenke litt positivt også, derfor syns jeg den her var fin.. Flere som fikk negative tanker med denne? I så fall så unnskylder jeg meg på det sterkeste, det var overhodet ikke meningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns aldeles ikke dette var negativt! Listen viser at sjansen ikke er så stor for å miste som man kan få inntrykk av her inne! Selv er jeg førstegangs, og bekymrer meg en del, for her inne på BIM høres det ut som om alle har mistet minst en gang, før det går bra!

 

Så takk Siw, for en liste som i vertfall jeg kommer til å se på når jeg føler meg bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg synes heller ikke den var så negativ, tvert imot er det jo svært oppløftende å se at egentlig er det svært små sjanser for å miste. Er selv helt helt i begynnelsen nå, så jeg er jo litt shaky for at det skal g galt da. Mistet i uke 13 sist, og syntes det var gruelig trist - men er jo optimist på nytt da :) og sjansen er større en man tror for å lykkes...og det er jo gledelig....Håper det holder denne gangen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg synes det var en bra liste jeg. Ble faktisk litt lettet, at det er så bra prosentsjans allerede:) Er 5+3, dette er første gang og er litt bekymret for at det skal gå galt, for virker som veldig mange har vært igjennom sa/ma.Men krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!!:-)

Håper alle augustspirene her inne klorer seg fast som bare det, lykke til allle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Er i uke 8 og ble litt glad for å se den. har lest et sted at sjansens for at det ikke skal gå bra er 15% frem til uke 20, så dette var mye hyggeligere lesning. Har ikke sluppet gleden helt løs enda og er litt avventende, men for hver dag som går tør jeg glede meg litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest dette var kjempe flott jeg:) Ble kjempe glad:) Er selv kjempe redd for å miste siden jeg har elst at det er så mange som har mistet her inne... Er det virkelig så mange som mister???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...