ettbarnsmammaen Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har egentlig aldri fått gleden av å rydde for andre, men tror nok at det ville være lettere enn å rydde her hjemme. Da flere av dere HAR den erfaringen, lanserer jeg herved en helt ny idé: VI RYDDER FOR HVERANDRE!!! Kan jo bare sette opp en liste til sirkelen er sluttet! Førstemann ute!!! Hvem vil rydde hos meg?
Gla-mor Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Vet om noen som tar rundvask hos hverandre, en hel gjeng damer. Synes det var en kjempegod ide, litt sosialt også. Men hvem skal jeg "invitere" med på et sånt opplegg????? Må tenke litt på det.
Trollmora Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Blir med jeg ) Rundvask er kanskje det som trengs mest hjemme i trollstua, men alt av interresse!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg står over det gitt........har mer enn nok med å administrere meg og sambo i prosjekt rydding, om ikke jeg skulle få ennå flere å administrere også;-)) Noen ganger blir det rett og slett for mange kokker og for mye søl.............og nå er det litt sånn nyvasket her og greier.....;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå