Gå til innhold

Noen som har hele samværet ALENE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg,og jeg lurer på om vi er flere og om hvorfor dere har det alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du samværet??

mener du foreldreansvaret alene uten at far tar nytte av samværsretten?

i såfall, ja...ikke fordi han ikke vil...men bor laaangt vekke :( har ikke sett sønnen siden februar.

Skrevet

jepp, jeg har. Barnefar bor laaaaangt unna på andre siden av verden.

Skrevet

jeg er har alt ansvaret for sønnen min alene...

faren ville ikke ha noe med han å gjøre...

Skrevet

har hatt det i 3 år nå ja, men nå har han begynt å fatte interesse. Han har sagt i 3 år at han ikke kan pga av jobb.. Han bor 2,5 timer unna oss, men kan kjøre forbi oss for å stå på slalomski evt ta seg helgeturer til paris..

Skrevet

Ja det har jeg, pappaen bor 10 min unna,og jobber i bhg,likevel er han ikke ''klar'' for å være pappa og har ingen kontakt med oss overhodet..

Skrevet

Yes, har alt alene.. Og jeg er ganske sikker på det aldri kommer til å forandre seg..

Skrevet

Ja , det har jeg også. Har hatt det fra dag en fordi mor ikke er særlig egnet. Ser ikke for meg at det skal forandre seg med det første i og med at det har vært sånn i 4 år nå.

Skrevet

Samme her heltalene har vert det i 2 år han har møtt sønnen sin engang.Å sån kommer det til å bli han er ikke intrisert :-(

Skrevet

Det har jeg og. Snuppa er straks 6 mnd, pappa'n bor i samme by (ikke så stor) men han har ikke sett henne enda :( Er redd det ikke kommer til å forandre seg her heller...

Skrevet

jepp helt alene her og. faren flyttet helt hjem til tunisia for å komme unna

Skrevet

Ja jeg er aleine.. Pappaen var og er i ett annet forhold.. Og da er det ikke så populært å få barn med andre. Så han "får ikke lov". Eller egentlig driter han langt i meg, og ungen, men bruker dama som unnskyldning. Jeg vet jeg blir aleine alltid. Det er hans tap!

Skrevet

jeg også er helt alene! pappa bor i utlandet så vi sees bare i ferier..

Skrevet

eg har en sønn på 1 år.faren bor ikke langt unna, men har allikevell ikke sett han. like greit tenker eg:) eg koser meg aleine.. det blir liksom ikke det spm om det er min eller din...

Skrevet

Jeg har hele ansvaret alene. Faren bor i samme by men er svært lite interessert i gutten sin. Vi har det bedre uten en far som kommer å går som han vil.

Skrevet

Helt alene jeg også...

Har ikke sett eller hørt noe fra bf siden fødselen.

Skrevet

Vi koser oss også alene. Bortsett fra evige bekymringer for at lillesnuppa kommer til å lide under at det ikke er en pappa koser jeg meg veldig, er heldig å ha god avlastning fra mine foreldre.

Skrevet

jepp j har det. han har ikke intresse for hun. men syns det er like greit nå.

Skrevet

Er helt alene jeg også. Har vært det siden jeg var 2 mnd på vei.

aren til guttungen lever ikke lengere.

Skrevet

Jeg og, har en sønn på fem med mannen min som døde i en ulykke ,og en på fem mnd med en som bor i Danmark og som ikke tar kontakt.. Er slitsomt, men det går! Skulle bare hatt litt avlastning innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...