Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Det skjer noe med meg og med barna når vi er sammen... de prøver seg på så mye, vil ikke spise, blir veldig urolige og herjete osv. Vi som foreldre blir overkjørt av bestemor hele tiden, og hun overtar mammarollen fullstendig. Jeg blir så lei meg hver gang vi har vært sammen! Jeg synes hun var super før vi fikk barn...hvorfor blir det slik? Nå har de booket oss "halve" julen, og vil helst at vi overnatter eller iallefall kommer til frokost og blir til sent på kveld. Det er ikke aktuelt, men antall dager slipper vi nok ikke unna. Prøver å tenke på min egen barndoms jul og hvor hyggelig det var å være sammen med besteforeldrene mine. Og at jeg sikkert blir sånn når jeg får barnebarn... men akkurat nå er jeg bare sliten av hele opplegget!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 jeg vil gjerne ha noen råd av dere..før jeg backer helt ut!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hva er galt med å backe helt ut? Hvis du ikke får til å si ifra om hvor grensene dine/deres går så virker det ikke som om du har noe annet valg. ENTEN: sett ei grense og dersom hun ikke respekterer denne så dra hjem og kom ikke tilbake før hun har unnskyldt seg. ELLER: ta imot til hun dør.. Du må velge selv hvilken av disse virker "lettest" for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå