Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Trenger tips. Vi har tenkt litt på: -gavekort på elektrosenter (trenger hvitevarer) - gavekort på bohus (trenger ny sofa etc) - hardanger bestikk (vet ikke hvilket ennå) - Noen fine glass (vet ikke hvilke vi skal samle på) - fint servise (gjerne et enkelt hvitt med gullkant fra porsgrunn eller noe)
jente,jente, ? Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Foreløbig noe av det samme som deg fakisk.. Lista vår er ikke så lang ennå, men det dukker nok opp mer etterhvert.. -gavekort på bohus -hardanger bestikk - resten av servicet vi samler på (mangler ikke mange deler nå - liten fryseboks (har bare tre fryseskuffer under kjøleskapet som fungerer, så trenger mer plass) - penger - gavekort på marihøna (interiørbutikk)- - ting fra glassmagasinet (skal ta en runde senere og legge ut sånn ønskeliste de har da vi finner ut nøyaktig hva vi ønsker oss derfra utenom servicet da..)
Lille jente Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har lyst at vi skal ønske oss service eller gavekort på reise så vi får oss en bryllupsreise. Men min kommende mann vil at vi bare skal invitere oss penger så vi får dekket bryllupet. Jeg syntes på en måte det blir litt pinlig å bare ønske seg penger, føler det høres så gjerrig ut...vet ikke, vi får se...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Vi kommer nok i hovedsak til å ønske oss penger.. ikke for å dekke bryllupet, for det har vi spart til.. Men for å kunne velge litt fritt hva vi vil bruke det til.. vi vil også ha en bryllupsreise, men syns man blir så mye mer bundet hvis man får gavekort... Da får man fra ett reiseselskap slik jeg har skjønt det, men tenk om det er et annet reiseselskap som har en tur som vi får mere for pengene for, mens vi må benytte oss av det vi har fått gave på selv om vi har mer lyst på den andre.. ( litt rart forklart, men et forsøk var det jo) da er det bedre å ha pengene å velge fritt... samme er at vi skal kjøpe oss tv, men vil heller ha penger å kjøpe for enn gavekort.. da står man også mer fritt til å kjøpe den tv man selv vil.. Jeg syns ikke at det er gjerrig å ønske seg penger... Men det er vel et faktum at de fleste syns det er kjedelig å gi penger.. men det er jo ikke så veldig mye mer spennende å gi gavekort akkurat da..
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Vi har vært sammen og bodd sammen i 7 år nå, og har absolutt alt vi trenger. Vi vet ikke om noe annet vi ønsker oss enn penger. Selv har jeg aldri villet gi penger i bryllupsgave fordi det er så "kjedelig". Nå ser jeg selvfølgelig grunnen til at noen ønsker seg penger. :-) Jeg synes også det blir litt dumt å ønske seg "bare" penger, men vi kan vel ikke ønske oss ting vi ikke trenger?! Uff, ikke lett dette...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Vi ønsker oss *tilhenger til bil *middagsservice (helt enkelt og tidløst) *gavekort på hvitevarer *penger *verktøy (vi har en hammer og en tommestokk Vi har det meste, og da er det litt vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Vi ville også i utgangspunktet ønske oss penger, men har fått beskjed av familie om at de ikke vil gi det... De sier vi bør skrive ønskeliste hos tilbords o.l. slik at vi ikke ender opp med å få masse vi ikke vil ha... Forstår godt at folk vil ønske seg penger og synes det er dumt ingen vil gi oss det...Får heller bare fylle opp skapene med utstyr som vi i utgangspunktet ikke føler vi trenger hilsen Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå