allima Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 240679...Er jeg gravid nå????Når evt blir jeg det???Kan du fortelle meg når neste eggløsning er??? Beklager maset fra denne kanten!! Takknemlig for svar!!!! Håper alt står bra til med deg og dine!!!
cec26 Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei:) det ligger en graviditet på deg... jeg føler du blir gravid når det er kaldt ute.. så du er gravid innen mars mnd... du har mage til sommeren... Joda.. alt står bra til med oss.... lillegutt er litt små pjusk enda.. men er mye bedre...
allima Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Godt å høre at ting beynner å bedre seg hos dere:-) Tuuuuuusen takk for svaret!!!!!!!!Nå ble jeg glad!!!!!!!!! Da er det bare vente!!!Du klarer ikke å se hvilken måned?? Tuuuusen takk igjen!!!!
allima Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Dytter denne opp litt...faller jo så fort ned...
allima Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Så koselig å se deg innpå her igjen!!:-) Håper alt står bra til med deg og dine!!:-) Ser du det samme på meg som du gjorde i desember??Ser du noe nytt angående graviditet?? Ha en fin dag!!:-)
allima Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 dytter forsiktig igjen..faller så fort ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå