Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 hvor stor er det vanlig at de er? må jo ha en mindre enn dyna til senga for den er jo altfor stor oppi vogna... har emmaljunga smart duo combi vogn....
ennaH Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Lurer på om minste størrelse er 60 X 80, jeg. Det finner du raskt ut dersom du går til Jysk eller Kid eller noen av de andre forretningene som selger dyner.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hr du Duo vogn kan du sikkert gå rett på neste str, kjøpte vogndyne og har brukt den 1 gang...... Den er jo veldig liten da, så babyen vokser fort fra den.
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Neste størrelse er jo sprinkelsengdyne da, de er kjempestore.. Tror jeg heller ville gått for en som er beregnet på vogn og vugge ja, som de som nevnt over her.
Filosofia m/supersprett Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har kjøpt den nest minste dynen i dag. Til seng. Skal kjøpe den minste til vognen. Men, jeg føder på sommeren. Kan det ikke bli for varmt med dyne da? Så egentlig mest for meg et teppe i vognen på varme sommerdager.Butikken mente jeg allikevel burde bruke dundyne. Synes dette høres veldig varmt ut jeg da.. Hva tenker dere?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Vi har ihvertfall en vogndyne ( 60x 80 ?) OG en litt større før vi begynte på juniordyne. Det er den aller minste vogndyna jeg ikke synes er så bra, den blir fort altfor snau. Men selvfølgelig er det ikke plass til juniordyne i bagen.... Junior her begynte ikke med den før han var nesten 2.
LilleMy med nr3 Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 65*80 er den minste dyna de fleste bruker i vogna. 80*100 brukes i seng, med mindre du drar dyna mellom vogn og seng. 65/80 passer perfekt i vogn. jeg får min på sommeren og har fått kjøpt en tynn dyne, så det blir ikke tungt eller mye i vogna heller!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 dyna jeg har til vogna er 75cmx98cm,mens den til sprinkelsenga er 1mx1,40m. Vet ikke helt hva som er vanlig jeg,det er farmor som har kjøpt dette til meg så da tar jeg bare i mot jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå