Gå til innhold

Moderator.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ser du har slettet mitt innlegg her. Det var da ikke noe personangrep i mine innlegg.

 

Det jeg lurer på er hvilke følger det får for den/de personen/-e som har drevet med personangrep på meg og andre inne på krangle. Får de kun advarsel eller blir de utestengt? Jeg tenker siden advarsel ikke fungerte sist, da problemet har fortsatt hele tiden.

 

Hilsen tidligere wildchild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ditt innlegg omtalte en annen bruker på en upassende måte. Vi ønsker ikke slike personangrep, selv om vedkommende hadde postet mange kritikkverdige innlegg.

 

Vi har ikke gjort noe annet med dette enn å slette de trådene vi har blitt gjort oppmerksomme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personangrep? Jeg referer til den anonyme som har postet mange "kritikkverdige innlegg" som syk i hodet.. Den anonyme som postet disse "kritikkverdige innleggene" faket mitt nick og sa at det var jeg som sto bak historien som uno hadde lagt ut om at barna var kidnappet..

Om ikke det er litt over hva som er tillat her så synes jeg dere har litt for slappe regler. Jeg synes det er utrolig provoserende at dere ikke engang gidder å gi vedkommende en advarsel!!

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7449559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...