Gå til innhold

Tilbake fra kontroll hos jordmor, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fortsatt forhøyet blodtrykk og litt protein i urinen.

Kvalmen sitter i og er helt forferdelig, og kroppstemperaturen er gått helt av skaftet, varm - kald, varm - kald osv... I tillegg har jeg litt tåkete syn og en kommende hodepine.

Alt dette resulterte i at jeg ble henvist til kontroll på Ullevål i morgen. Først en halvtime med sparketest, så Ultralyd for å sjekke blodgjennomstrømningen i morkaka og navlestrengen.

Er kjempeglad for at jordmoren min tok dette på alvor, for jeg hadde engstet meg tullete hadde hun ikke gjort det.

Nå går resten av dagen med på å slappe av, noe jeg er veldig dårlig på. Altfor utålmodig.. Men jeg skal jo bare passe på lillegutten min, så er motivert for å slappe av nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Greit å få en skikkelig kontroll.

Skrevet

Takktakk, ja, jeg ble veldig letta nå! Kan bare ta det med ro til i morgen, så får jeg se om lillegutt i magen får god nok servering eller ikke :o)

Skrevet

Da vil jeg berre si lykke til i morgen. Nå passer de vertfall på mor og barn:D

Skrevet

Tusen takk for det. Ja, det er deilig å bli passet på. Det føles litt bra at jeg kan skyve bekymringene mine litt over på de som er profesjonelle.

Kommer sikkert ikke til å få sove et sekund i natt, for jeg er bare så spent! Må jo innrømme at det skal bli litt stas å få se lillegutt igjen. Selv om det nok blir veldig stykkevis og delt, i og med at han tar så stor plass inni der nå. Men om jeg får se noen armer og en rumpe, er det koselig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...