Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal ta 1 år på skole nå. Da er jeg ferdig utdannet. MEN, vil lage baby i løpet av skoleåret slik at baby ankommer en gang mellom januar-februar(viss alt klaffer, har 2 barn fra før). Så, da er jeg ikke student lenger, men har hørt man liksom kan melde seg på et fag for så å få fødesleperm.penger fra lånekassen. Har ikke tenkt å fullføre det studiet. Så, hvordan blir det da når dette året 2007 er over og jeg er ferdig med det siste året på skole, så melder meg opp i et åpent fag på Universitetet, og jeg venter barn i feks.mars. Er det nok å bare melde seg opp til det aktuelle faget, betale semesteravgift, men ikke møte opp på forelsesningene...eller mååå jeg det Tenker på at viss jeg ikke skriver meg på gruppeoppgavene, og de sender dette inn til lånekassen eller noe...??? Får jeg penger fra mars av som perm.penger, og fra januar av stipend og lån? Og hvor lenge får jeg per.penger fra lånekassen? HJELP meg, hvordan fungerer dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå