vinterbarn ;O) Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Lager en ny tråd jeg.. siden jeg er den lovlige her... ;O) Så har jeg aldri lagd en ny tråd før.. kanskje på tide nå da.. siden dette er tråden jeg skal føde i også ;O) Skrev det lange innlegget.. og vips... borte!!! ;O(
vinterbarn ;O) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2006 prøver å skrive litt igjen.. måtte bare poste den andre.. for å se at det gikk ;O) Ja, titsi.. vi kosa oss gløgg i hjel i går kveld.. hihi.. men jeg har nesten ikke sovet i natt, ble så sinnsykt kvalm.. må være den gløggen.. var kanskje litt for sterk eller no?? Hadde jo endel rødvin i også... (eh.... nei...) Venter og venter på den sms fra deg du.. skikkelig spent nå, sikkert veldig fint da!! Kommer Hebbie hjem idag?? Vi har jo bare 48 timer på sykeh, så det hadde jeg gjort ihvertfall... Gleder meg til å høre hvordan det går og har gått.. alltid så spennede med første gangs fødende.. og hun er jo vår eneste!! hehe... Idefix: hvordan har marius vært i natt da?? Fått deg noen timer med øynene lukket?? Håper han fortsatte som i går natt!! Mamma mø: takk for at jeg har fått skravla om vannfødsel med deg.. for nå har jeg bestemt meg... det skal prøves.. hehe.. Kommer nok flere spørsmål tenker jeg.. ;O)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg veit namnet og det er nyyyydelig med gubben har visst ombestemt seg igjen sier Titsi...Dårlig gjort !!!! Marius sovna klokka kvart på 6 i dag tidlig,da hadde han sovet 45 minutter mellom 3 og 4...Så jeg er rett og slett stup trett og sliten i armene.Nå sover han som en stein i vuggen....Lader opp til i natt igjen.MEN da får gubben bære,orker ikke enda en natt alene.Drikker cola for å holde meg våken,øynene i kryss her. Kos at du koste deg GLØGG i hel i går :0) Synd du ble så kvalm.Jeg slet med kvalme siste mnd,det var like ille som første ukene. Jeg skal på kontroll den 19,er spent på hva legen sier,han hadde spurt gubben om vi var ferdige nå.Trodde at han mente jeg burde vært tvangs sterilisert etter alt styret jeg :0)) Hehe kan visst fjerne livmora om 6 mnd,men har tenkt å vente til at Marius kan gå,få¨r ikke løfte mer enn 1,5 kg på en lang stund etter operasjonen.Pluss livredd for å bli syk igjen.dvs.blodforgiftning.grøss.. Melda litt med hebbie i går,hun synst hun hadde en lang fødsel hun :0) Men fant vel ut etterhvert at hun ikke hadde det like vel.fortalte henne om min.13 timer der 3 var press rier og vakum til slutt.Har nekta og fortelle henne om min første fødsel.Sa at det tar jeg etter at hun hadde født. Her tordna det noe inderlig i sted pluss styrt regna.DET dritt været.Ikke mye trille vær kan en si.Det blåser sterkt og regner.Har gjort det hver dag i evigheter..Har begynt å ønske meg litt snø nå.DEt er så skittent og ekkelt ute nå.
Møøø Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Dårlig gjort å ombestemme seg da titsi-mannen!! Vil gjerne høre navnet likevel da... Skjønner ikke hvordan du klarer å fungere jeg, idefix, så lite søvn som du får... Hadde vært helt ferdig jeg... Bra med Hebbie og lille Fredrik da? Når har hun tenkt seg hjem da? Du får fortelle henne at hun er dypt savnet her inne ) Bare spør i vei du vettu vinterbarn ) Bare gøy å fortelle vettu ) Var en fin opplevelse vertfall!! Var innom jobben en tur i stad, glad jeg slipper det stresset før jul ja... De tapper som gale nå siste ukene, for det er jo minimalt med blodgivere innom i jula... (selv om de ville fått en billig nyttårsfeiring da... he he) Godt å ha permisjon og kose meg hjemme med snuppene mine )
Candy girrrl Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Ja makan til ubestemmelig mannfolk. Det er egentlig han det har stått på hele veien.. Han bestemte seg og i går. Riktig nok etter å tatt en juleøl he he.. Så når han var "edru" igjen ombestemte han seg ;o) Gir opp jeg! Gleder meg til å lese fødselshistorien til Hebbie. Flaks at jeg rakk å poste min først da. Riktig nok samme dag som hun fødte. Nå er min så lang at en førstegangs fra klinikken har nok ikke tid å lese den. (Så du er på forhånd tilgitt Hebbie ;o) Håper at formen din er fin og at du får en nydelig barselstid. Tvangssterilisere Idefix he he.. Som du sa her for litt siden.. Blir du gravid nå, så må det være jomfrufødsel ) Tror dere har hatt mer erotiske øyeblikk på hjemmebane enn dere har nå. Men for all del... Har du tid til smultringdeig og pepperkakedeig fra skretch.. så har du gjerne tid til sexy undertøy og massasje og he he.. "Tapper som gale" Mamma Mø. Høres ut som du jobber på et ølbryggeri og ikke en blodbank he he.. Tenkte å spandere en kino på brorsann og barna når de kommer. Sende mannfolka og de fire største ungene på kino. Alder 2-3-3 og 5. Hvilken film passer?? Vet om "Happy Feet "og "Nedenom og hjem igjen" og "Over Hekken". Gutten min er jo bare to år.. Forslag?? I dag skal vi ha steik til middag.. Den husmora jeg altsa!!! (Takk Fjorland ) (hysj!)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Sprader rundt hver dag i sexy undertøy jeg :0) Ekstra sexy med ammeinnlegg innerst får jo de digre puppene jo ,Pamela look.. Hehe hadde kanskje hjulpet å sovet i samme seng også da..Jeg legger meg når han står opp..Knis,knis... Smultrindeigen gikk i søpla husk det :0)) Men jeg og gubben ar i tre år laget tog og pepperkake hus til ungene,den tradisjonen må vi bare ta vare på.Vi baker på kvelden og de pynter dagen etter.dvs i kveld etter barnehage fest.Må vel bruke fyrstikker for å holde øynene mine åpne da,men overlever vel.Bare glad jeg ikke er alene mor med 4 barn. Tapper mye blod nå? det er vel for å ha ett lagetr til alle slagsmåla som kommer opp i jula,pluss ulykkene.God jul !! huff.. her er det underskrifts kampanjer på gang,de har bestemt seg for å stenge fødeavdelingen her i sommer.helt vilt.Noen må ta 2 ferjer for å kome til Ålesund og den ene ferja går ikke på natta.De fleste fødselene starter jo da så det er helt vilt.. Gynekologen min er rasende sier gubben,han snakket med han i går.Kamerater de to.Gruer meg til den gynekologiske undersøkelsen på tirsdag.fysj... Aner ikke når hebbie kommer hjem har ikke tort mase mer på henne.Håper de har det bra :0) Vinterbarn,snart din tur nå.Gleder meg til det :0) Da kan vi fytte inn på småtroll på dib :0) Har allerede skravletråd der inne med attpåklatten jeg :0)
vinterbarn ;O) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Du får sette igang med noen kvinnelige grep titsi.. så skal du se du får viljen din ) Men som sagt så skjønner jeg hva du sliter med.. jeg har jo litt det samme her.. selvom min ikke har kommet ut ennå da ;O) Men navnet er kjempe fint det!! Det er helt sikkert!!! Idefix, jeg lurer også på hvordan du klarer deg.. hadde seriøst ikke fungert jeg med så lite søvn!! Da hadde jeg måtte blitt innlagt på psykriatisk.. beunderer deg at du får det til jeg.... ;O) hehe.. samle opp blod til julebord sesongen.. skikkelig bra å gjøre.. hehe.. blir nok kanskje brukt noen liter ekstra da ja.. ting skjer fort !!! ;O)
Møøø Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Hebbie: Bertine Zetelitz fikk en datter samme dag som Fredrik er født, kanskje de blir en bra match?? He he.. Hva slags navn går du og funderer på da, vinterbarn? Titsi, du må få overtalt han... Navnet er jo sååå nydelig da!! He he, på kvelden på julaften kommer det alltid inn masse folk på sykehuset med magesmerter... Gallesmerter som regel... Stapper i seg alt for mye mat vettu... Fet mat og som regel... Men de trenger jo ikke blod da... Men siden vi som oftest får mange dager uten å få tappet så må vi stå på litt ekstra ukene før... Lurer på om Hebbie får i orden melka så hun rekker å pumpe seg til julemiddagen... Håper det går bra med deg, vennen!! Var aksjon mot å legge ned føden på Gjøvik for et par år siden. Så den er fredet nå håper jeg... Nå skal jo helse øst spare så mye at de omtrent må legge ned hele sykehuset... Må kutte 8-9 % av budsjettet!!!! Det er mye!!! Kan umulig gå uten at alle sier opp i protest... Flere leger har varslet sin avgang allerede... Så det er best fru Brustad får opp øya snart og ser hva hun har satt igang... Oppland og Hedemark har sammen Sykehuset innlandet, 6 sykehus, nå blir det 6 dårlige sykehus... Kunne sikkert skrive en hel stil om dette her, men skal ikke plage dere med det... ) Blir litt provosert bare.... Sett på håndball da ) Heia Norge!! Vi går for gull!! Hebbie hadde jo en rask fødsel da, 4,5 time fra første rie... Ikke alle 1.gangsfødene som er så heldige... Gleder meg til historien jeg å!! Men hu skal få litt tid på seg da... Bare den kommer før vinterbarn sin ;o)
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 Hvordan jeg overlever??? Aner ikke,men får sove av og til på dagen da.Men som dere helt sikkert har sett det blir myyyye feil skriving,hjernen er trett. Om ikke dette nattevåket var nok så hadde da snuppa 40,6 i feber ved midnatt.Hoster til hun spyr.Hun blir alltid veldig tett og dårlig,hun har astma. Men jeg kjenner det på melka at jeg er mye våken og har lite søvn,den minker desverre.I tilleg har jeg mensen og da blir det jo lite melk.Kjedelig hele greia.. Nei nå hyler han slik at jeg må gå. Søstra mi kommer fra oslo i morgen,skal være her en uke.DEsverre lider hun av ME så hun er det ikke mye hjelp i :0(
vinterbarn ;O) Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2006 Hælledussen å morgen træge dere har blitt alle sammen nå da.. ikke noe liv her før langt utpå dagen jo ;O) Nå skal jeg snart hoppe i dusjen og klar gjøre meg for lunch treff.. skal bli koselig!! Hadde egentlig litt lyst til å bli hjemme men.. har så ille mens murringer idag.. men kommer jeg ut glemmer jeg nok det ;O) Noen som skal noe morsomt idag da?? Så koselig å få besøk da idefix.. selvom det ikke er til så mye hjelp.. det var vel det du igrunn hadde trengt nå. Litt avlastning.. Høres ut som en rimelig hektisk hverdag nå.. unner ingen den der... håper virkelig det går seg til snart!!! Titsi; hvordan går det med navn debatten?? Du tar det vel kanskje i helga.. skjenker han litt og så..... så vinner du!! Gjelder å ta de i de svake øyeblikkene veit du.. hehe.. ;O) Kan vi ønske Hebbie og Fredrik hjem i dag da tro?? Lurer så veldig på hvordan det går jeg....
Candy girrrl Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 Ja i dag var det dødt her. Fortsetter det sånn fødewr du aldri Vinterbarn ;o) I dag er det nøyaktig ett år til jeg blir 30. Iiiikk. Hadde egentlig håpt Hebbie skulle føde i dag jeg da.. Hmf. Meeen.. Vinterbarn? Hadde du murringer sa du? Fin fin dato i dag i så fall ) ) God bedring til jenta di Idefix! Og lykke til med besøk. Tror jeg snart påfører meg selv diabetes. Har spist en stor sjokadeboks aleine på tre dager. Yeak! Og momser snop og kaker som gal. Er tom for supervitaminene mine. De gjør at det ikke frister med mer enn en liten sjokoladerute hver dag. Veeeeldig greit! Må le litt av vesla. Er jo født med masse brunsvart hår. Men ser nå hun kommer til å bli ganske lys. Så nå begynner hun å ligne på de gamle damene med hvitt hår, som har sånn brun minicolour ettervekst he he.. Nice! Har ikke hull i hode heller hun her. En skikkelig hardskalle ;o) Min mellomste hadde lite hår og kjempehull. Kunne telle pulsen hans i hodet når jeg ammet. Planer i dag? Hmm.. Gubben er i Oslo i dag da. Bare dagstur da. Ingenting spesielt på agendaen. Hadde kanskje dratt på hytta i helgen hadde det ikke vært for treåringen som skal i barneselskap i morgen. Er foresten glad for at dere alle likte navnet. Håper nå det da, at det ikke er sånn "nå er vi grei og er enig" opplegg he he.. Skal prøve å ta en avgjørelse i helgen. Er du mye på Dib Mamma Mø? Må si det er litt trivligere der inne når plutselig det er der alle kjente nicka er ;o) Begynner derimot bare å bli ukjente her inne he he.. Slapp av Vinterbarn.. vi skal vente på deg he he.. ) Et rop om pupp her.. Får ikke tid å rette.
Møøø Skrevet 15. desember 2006 #12 Skrevet 15. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN TITSI!! Hipp hipp hurra, hurra, hurra!! Er det ikke på 29 at en stopper da? Trodde en ble det maange år på rad jeg... he he.. Likte navnet helt oppriktig kjempegodt!! Så du bare måå få overtalt gubben nå!! Bakt pepperkaker til den store gullmedalje i dag vi da... Hatt med en av nevøene mine og svigermor ) Så nå blir det å sette sammen hus i kveld så de kan pynte i mårra... Håper virkelig ikke Ruth kommer til å reagere på pepperkakedeig..... Er en del på dib ja, både på 0-1 og på 2-3. Er litt triveligere der når en del "kjente" har kommet ja...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #13 Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer så mye med 1 29 års dagen din titsi :0) Jeg er på mitt andre 29 år..Hehe Sorry at jeg er så treig med å skrive her inne,men jeg stod opp sent.Marius sovna klokka 4 i natt,så jeg måtte sove litt frempå.Snuppe er mye bedre i dag,tett og snørrete,men ikke noe feber ennå iallefall. Vi pynta huset og toget i går,tar mye plass på kjøkken benken det er det eneste negative med å ha laget begge deler. Fikk melding fra hebbie klokka 5.30 i dag tidlig.Fredrik gråter og gråter,hun har ikke sovet siden søndag og er utslitt.Synst så synd i de.Dette trengte de ikke.Begynner nesten å lure på om babyene har fått kolikk av astma medisinen jeg.Både jeg og hun har jo brukt det.OM det er kolikk han har da. Snuppa mi var født med kolik,først mente de at det gikk ikke ann,men de innrømma til slutt at det gikk alikavel. Har ennå ikke sett søstra mi hun la seg da hun kom og har visst ikke stått opp ennå.Hun sover hos mamma,heldigvis.Hadde seriøst ikke orket besøk her nå.Overnattings besøk altså. Jeg er minimalt på dib,er bare innom og skriver på tråden vår og da bare på 0-1 forumet.
vinterbarn ;O) Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2006 GRATTIS MED DAGEN TITSI ;o) nå er vi like gamle vi da.. hihi... enn så lenge... drive å bli født sååååååå sent på året da du.. hehe.. Uff, så synd å høre om hebbie da... første ungen og så den starten, høres ikke veldig oppløftene ut.. får håpe det bedrer seg når melka kommer godt i gang.. kan jo håpe at det er det som tar litt tid!! Nå har jeg vært på besøk... te er faktisk veldig godt. om noen lurer.. hehe.. aldri vært sånn te menneske egentlig jeg, men virkelig fått smaken på det. Til og med lært meg hvor mange sukketter jeg må ha i.. 3 stk.. hehe... Skal si man lærer så lenge man lever ja.. aldri for sent!!! Nå skal jeg dra å få meg litt mere garn, dåpskjolen sluker jo garnnøstene mine.. ikke rart med de runde tidene da.. hehe.. Nå er det helg.. yahooo.. akkurat som det er noe forskjell for min del da.. (hører bare alle andre er så glade for det ) så da blir jeg det også.. hehe...
Candy girrrl Skrevet 15. desember 2006 #15 Skrevet 15. desember 2006 Se her ja. Nå var det litt mer liv på linja ja ) Takk for gratulasjoner jenter, og nok en navnsupport Mamma Mø ) Og sender en stor trøsteklem til Hebbie. Som jeg sa til Idefix (sms), så skal man sveve på en rosa sky av morslykke de første dagene. Håper alt ordner seg når melka spruter til alle kanter. Så må Fredrik være snill å la mamsen sove! (Gjelder forøvrig deg og Marius!) Tenker masse på deg Hebbie. Her bakes det pepperkaker på alle kanter. Nesten så jeg blir inspirert til å sprette den siste Ikea-boksen. Velkommen inn i te-verden da Vinterbarn, i en alder av 29 he he.. Jenta mi er tre uker i dag hun. Sukk. Føler denne babylykken blir kortvarig. Hun er begynt å bruke 62 i en del nytt og 68 i arvetøy. Iiiiik. *Vil ha baby litt lenger!!!*
Møøø Skrevet 15. desember 2006 #16 Skrevet 15. desember 2006 Ja, en må virkelig nyte tiden mens de er små!! Men kanskje ikke gå så langt som idefix da, hun har jo ikke tid til å sove... he he... Han blir nok stor likevel, idefix, inen vits å prøve å se på at han vokser ) He he, neida, det må være forferdelig å ha en unge som hyler halve natta. Får jo så vondt av dem, samtidig som en blir sliten sjøl... Stakkars Hebbie-vennen og da, kan hun ikke få de på barsel til å ha han litt da, så hun får seg litt søvn? Håper hun har vett nok til å takke nei til besøk da... Slitsomt hvis "alle" skal komme når hun er så sliten... Husker da jeg hadde fått eldstejenta. Fødte på dagen på søndag og mandag hadde jeg besøk hele dagen trur jeg... Hadde mista en del blod, så jeg var sliten fra før, og nr ingen kom samtidig på besøk så var det jo folk der hele dagen... Og jeg hadde ikke vett nok til å si nei... Nå sist var jeg i kjempeform, og da kom det ingen.... Typisk... Oi, så jeg er yngst her jeg da... Blir ikke 29 før neste høst jeg, er jo rene barnerompa i forhold til dere da skjønner jeg... he he ;op Er så stille og fredelig her nå... Bare dama inni oppvaskmaskina som driver og vasker pepperkakeformer for harde livet... Ruth sover på gulvet her og eldstesnuppa er nede hos bestemor og bestefar. Gubben er på travbanen... Ser for meg bisene på kjolen som mumser garn ;o) he he... Når du begynner å bli drittlei og VIL føde, vinterbarn, så får vi skrive sånne innlegg som da idefix tok nr 200 på den gamle tråden, så blir det nok fødsel... he he.. I kveld skal vi forhåpentligvis se James Bond vi. Jeg lasta ned den nye filmen i natt, så bare jeg får tak i cd med nok plass så jeg får lagra den der så blir det nok film i kveld ) Blir liksom ikke det samme å sitte foran data'n å se den....
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #17 Skrevet 16. desember 2006 Da har jeg sooooooooooovet hele kvelden.Sovna klokka 19 og sov til midnatt,var så trett at jeg sjangla da jeg la meg. Så da har jeg fått sovet myyye mer enn på ukesvis. Må jo set på han vokse,vil ha baby lenge og denne klompen min han vokser så raskt ! Kan bruke 56 ennå da,men bare så vidt. Tenker på deg hebbie,håper det går bedre med dere etterhvert,ble helt på gråten da jeg fikk meldingene fra deg. Til dere alle sammen skulle hilse så mye,hun har ikke penger på kortet sitt og orker ikke svare på sms.Hun bare gråter sa hun.Men det er ikke rart når hun er så utslitt.Blir sinna på de som skal "passe" på henne.I dag hadde Fredrik fått tillegg.Er det rart hun er utslitt når melka ikke har kommer og de ikke har gitt han tillegg?? Her blir en spurt tidlig om en vil at babyen skal få tillegg.Marius fikk det dagen etter han ble født,pga at han gråt og var urolig. Jeg er eldst av denne flokken her,ble jo 29 for andre gang i april :0) Men har jo fire barn da..Nå sov Marius i hele 5 min....
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 Ser de har fått krangle siden tilbake her inne.hehe eget forum for gulli det der.Hadde jeg blitt gravid igjen hadde jeg ikke orket å henge her på bim.Eneste grunnen for at jeg er her ennå er det vinterbarn ;0) det er så mange nye her inne og mange sure folk.Var jo koselig her da jeg kom inn i desember i fjor.Lurer på hvordan det går med kibimor,det er jo snart 1 år siden Johanna døde nå.håper hun har det bra.
vinterbarn ;O) Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 16. desember 2006 Hei og hopp.. oppe og titter på julemorgen.. pleier jo å være så koselig å få med seg det.. men hvor er nissa og hun søte dama?? begynner kanskje ikke før i rom julen det kanskje??? Inatt her jeg igjen liggi å "vaka" rekker jo ikke å falle i dyp søvn før jeg må opp å tisse igjen... og fatter ikke at jeg kan gruble såååå mye over en fødsel.. er jo 3 gang!!!!!!!!!!!! Ligger å tenker på hvordan det starter, hvor lenge den varer, hvordan den blir, når må vi dra og til slutt.. hvordan jenta ser ut.. utrolig hvor mange timer man kan ligge å gruble over sånne ting.. som jeg snart får svar på. Dessuten er det jo ingenting jeg selv kan gjøre noe med!!!!!!!! (ja.. jenter.. jeg er fortsatt gravid.. og ensom.. ) hehe.. men syns vel kanskje det er greit med henne der inne.. ser jo hvordan enkelte av dere sliter nå, og da er det vel bedre at hun er inni magen til over jul!! Vil heller ha en høygravid jul eller en skriiiiiiiiike jul ;O) Ser ikke noe til Gulli jeg.. er jo bare inne på denne tråden jeg. Leser ikke de andre engang.. har ikke så mye interesse av det. Er jo dere jeg vil skravle med!!!! Noen store planer idag da? Jeg skal få handla den siste julegaven tenkte jeg.. og vaske litt baby klær. Lurte litt på om vi skulle lage pepperkake huset idag også..
vinterbarn ;O) Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 16. desember 2006 Siden det bare er meg her idag.. så får jeg svare meg selv da ;O) Nå har jeg satt på min aller første vask med babyklær.. hadde visst litt alikevel jeg!! Utrolig hvor mye smått man kan få plass til i en liten pappeske... så babyen vår må visst ikke gå naken alikevel... hihi..
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #21 Skrevet 16. desember 2006 Hehe er bare her inne jeg også,gidder ikke svare noen andre :0) Ble lei av gulli på skravla og møkk lei av at ingen på bim gjorde noe for å stoppe henne.Derfor er jeg bare her for blir bare frustrert av teite innlegg på andre forum. Idag er gubben og eldstemann og klipper seg, julesveisen :0) Marius sovna da klokka var over 6 i natt,helt pyton.Kjeda meg slik at jeg til og med svarte på en teit konkurransse på tv2.Snakk om å kaste bort tid og penger.Gjør ikke det igjen.Hehe.. Det er nok på tide å vaske opp klærne nå ja,det er jo under en mnd til du har termin jo :0) tiden går raskt for meg iallefall... Rekker ingenting føler jeg.Skal på en shopping tur senere idag og da skal jeg finne en liste og skrive under på.Her er underskrifts kampanje mot å ferie stenge fødeavdelingen.De i Ålesund sier at de ikke har tid å følge opp gravide.Snakk om idioti,om noe er galt skal du vente en måned og så få en sjekk.Hvor mange babyer skal dø da først? Det er en kjempe aksjon for å stoppe vedtaket som ikke ble tatt opp i styret i volda engang...Da skal iallefall jeg støtte,minste jeg kan gjøre.
Møøø Skrevet 16. desember 2006 #22 Skrevet 16. desember 2006 Hei ) Da har vi fått pynta pepperkakehus ) Trur de spiste like mange nonstop som de satte på huset, men det er vel sånn det skal være det ;o) Så spørs det da, hvor lenge huset får stå i fred for klåfingre... Fikk sett james bond i går da, men er jammen glad vi ikke ga 150 kr for å se den på kino... Var ikke såå bra... litt for lite action etter min smak... Stort sett bare inne på tråden vår her jeg å. Litt inne på dib da. Blir spennende å se hvor lang tid det går før du føder da, vinterbarn ) Utrolig at ikke Gulli prøver seg på dib og... Men er vel lettere å provosere hormonelle gravide.... Ruth sov i hele går kveld, så jeg frykta hun ville være mye våken i natt, men neida, engelen min sov hun ) Fikk mat ved 4 tida og kom opp i vår seng i 7-tida ) Føler meg heldig som har en så rolig unge ja!! Stakkars hebbie da... håper han roa seg litt etterat han fikk tillegg da. De kan da ikke la han hyle flere døgn uten å gjøre noe?? De er jo der for å hjelpe! Jeg fikk ikke roa Ruth andre natta, hadde amma 45 min på hver side... og da tok de henne litt og spurte om det var greit at de ga henne litt sukkervann. Så da fikk jeg slappe av litt vertfall... Hebbie kommer jo ikke til å få noe melk hvis hun er stressa og ikke får sove... Bør vel vaske str 68 snart jeg å... Men drøyer til over jul, for det er vel noen klær under juletreet og tenker jeg ) Og 62 går nok ei stund til )
Candy girrrl Skrevet 16. desember 2006 #23 Skrevet 16. desember 2006 Heisann.. Lurer på om jeg kan ønske Fredrik velkommen hjem..? Håper dere har det bra!! Ja, du har jemmen santen en snill unge Mamma Mø. Nyt det så lenge du kan. Har sett en del snuoperasjoner på en del av disse babyenglene, når de fr bein å gå på ) Men det gjelder nok ikke Ruth.. Godt du fikk sovet litt i går Idefix. Regner med du er rimelig trøtt når du legger deg i beste sendetid på tv en fredagskveld he he.. Og ja Vinterbarn.. vet akkurat hva det vil si å ligge å gruble. Egentlig ganske bortkasta kalorier he he.. Ble skikkelig drittlei av å analysere maserier på slutten jeg.. Og blære på slutten er jo et kapittel for seg selv.. Nå ligger vesla å sover. Så er det bare meg og guttungen her. Jenta mi er i selskap. Merker nyfødtdøsen begynner å gi seg nå. Hun sover mye, men det skal litt mer til for å få henne til å sovne og litt mindre til for å vekke henne. Hatt litt kveldskaving med henne rett før natta. Hun er sulten, men for trøtt til å spise. Dårlig kombinasjon. Men hun er nå fortsatt en skikkelig godjente. Skal pynte hus nr jenta kommer hjem. Og denne gangen har jeg vært flink å IKKE spise opp pynten p forhånd. For en dårlig mor!!! Store planer for dagen dere da? Noen optimistiske venner av oss spurte om vi ville være med å se James Bond. Ha ha ha ha.. Kan noen sende over en barnevakt? Det er bare tre barn fra tre år og nedover.. ja og den ene er foresten nyfødt! he he.. Jauv. Men nå sier Mamma Mø den er ikke verd å se på kino uansett!!
Candy girrrl Skrevet 16. desember 2006 #24 Skrevet 16. desember 2006 Ja, og jeg mangler 6 taster.. deriblant "å". For lat til å rette jeg..
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #25 Skrevet 16. desember 2006 Nå mangler jeg bare 4 taster :0)) Var med på en teit konkurranse i natt for å vinne en ny laptop..Men siden jeg ikke vant så får jeg bare kjøpe meg en. en gang..I dag laget jeg ny lotto rekke for oss.Alle bursdagene vår pluss alderen til meg og gubben,da ble det 7 tall.Men med min kjempe flaks tviler jeg på at vi vinner.Men er like optimistisk hver onsdag og lørdag.Har inne en enkel kupong hver uke....Har fast rekke jeg kan talla på,derfor tør jeg ikke gi meg.Har hatt samme rekka i 10 år nå. Her også spiste de mye pynt,men der er jo det som er sjarmen. Måtte le litt av gubben nettopp.Han sa at han gledde seg slik til romjula for da skulle han ligge på gulvet sammen med ungene og kjøre bilbane.Vi kjøpte en skikelig bilbane til de to eldste i år..Pluss han skulle bygge lego,de får flyplassen i lego. Lego og brio er det smarteste lekene som finnes,mine unger har bri\ukt ufattelig med tid med bygging.De flotte tog banene og de flotte byggverka av lego.Blir stolt når jeg ser hvor flinke de er :0) Planen min for kvelden er å ikke sovne stående og lage fløte karameller,holder på å lage siste kakene nå.sara bernard kaker.. Dere er så heldige som har babyer som sover,jeg begynner å bli utrolig sliten.Får ikke gjort noe på dagen for da er jeg stup trett.Har fått sår hals og er tett så jeg blir vel syk også til jul..blæh. velkommen hjem hebbie,regner med at du er hjemme nå og jeg håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå