Gå til innhold

Koselig å hjelpe andre:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart farte over til søsteren min sin leilighet og vaske og gjøre det hyggelig til hun kommer hjem igjen fra sykehuset, forhåpentligvis imorgen. Hun har vaskehjelp i dag også, så vi blir jo to som holder på, så da skal vi få gjort masse. I dag blir hun operert og vi er så spente alle sammen. Håper av hele hjertet at den kan være med å lette pusten hennes, men dessverre ingen garanti.......

Hjemme synes jeg igrunn det er litt kjedelig å vaske og rydde, men når jeg gjør det for henne så går det som en lek og jeg koser meg faktisk! Det handler vel kanskje om at det er hyggelig og godt å kunne gjøre noe for henne tror jeg:-)) Så kan jeg jo håpe at det henger litt i når jeg kommer hjem igjen.......;-))

Ha en fin dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med og krysse fingre for at operasjonen går bra!

Og det med ryddingen er rart - men handler sikkert om at når du gjør en ting som vil glede en du er glad i, kjennes det bra - selvom det samme er kjedelig når du _må_ gjøre det hjemme hos deg selv...! c",)

Skrevet

Ja kjenner igjen det der,er liksom godt å få vaske og rydde hos andre..og vite at du gjør noen glad:) Håper virkelig at søstra di kan få en fin tid nå,krysser fingre!!!!! kos,kos:))))

Skrevet

Den største gleden i livet er å gjøre andre glad! Stemmer godt det. OG skjønner at du gleder deg til å få søsteren din hjem til seg selv, lettere om pusten! Vask så grønnsåpa spruter, kjøp noen friske hvite tulipaner og en av de hvite Sia-englene til henne. Var og handlet inn litt julestæsj i går og da tenkte jeg på dere faktisk.

Hadde dere i kveldsbønnen i går og krysser alt jeg har nå i dag. Årets juleønske er at dere skal få en god og fredfull jul sammen!!!

Skrevet

Ja er det ikke rart at det er så mye morsommere å gjøre noe for andre!!?!!! Egentlig er det veldig bra at de fleste er sånn - for hvordan hadde verden vært hvis det hadde vært omvendt?

Jeg krysser fingrene for at operasjonen gjør det lettere for søsteren din å puste! Det gjør livet litt lettere for henne - og da blir livet litt lettere for deg og de andre rundt henne også.... :-)

Stor klem til deg! :o)

Skrevet

Det er rart hvor lystbetont ting kan være når formålet er bra! Det å lette hverdagen til søsteren din og å gjøre henne glad, gjør vasking morsomt. Dessuten skal vi vel ikke stikke under en stol at det føles godt sånn helt for oss selv også, å være snille mot andre. De som mener mennesket er grunnleggende egoistisk, tar feil mener jeg. Jeg tror vi i like stor grad er grunnleggende altruistiske.

Varme tanker til søsteren din og til deg, håper operasjonen fører til mange gode dager for henne og dere andre.

Skrevet

Varme tanker til deg og dine, vennen ;-)

Vaske for andre er myyyye bedre enn å vaske hos seg selv, spesielt når man vet at den andre blir glad og setter pris på det ;-) Så sving kluten du...

Skrevet

Krysser fingrene for søsteren din, må være fryktelig å gå igjennom for dere. Vet jo litt om hvordan det er med lille nevøen min.

Så hyggelig for søsteren din at du stiller opp.

Skrevet

Takk alle sammen:-))

Nå fikk vi da for en liten stund siden beskjed om at operasjon er utsatt til i morgen tidlig kl 08!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg gir opp snart..........der ligger hun nå på oksygen for å i det hele tatt klare å farte opp og ned, og så blir hun tydeligvis sendt hjem igjen i kveld for så å komme ned igjen imorgen tidlig!!!!!!!!!!

Hurra for helse Norge!!!

Nei, nå er jeg i dritthumør kjenner jeg - og det er altså ikke så ofte.........men nå er det nok for henne!!!!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr................måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Helsenorge i et nøtteskall...........

Og - JA - du har lov til å bli forbanna!!!!

Selv om det skjer mye bra i helsevesenet (og gudskjelov for det!), er dette dessverre altfor velkjent for oss som har erfaring med det........

Trøsteklem!:-)

Skrevet

:-))

Egentlig så har jeg lyst til å banne høyt, men det går jo ikke på nett og så ser det så stygt ut i skriftlig form, og ikke er det pent heller, så jeg lar være..........;-))

Skrevet

Men det hjelper litt, altså! Å banne, mener jeg. Jeg er trønder vet du, så jeg kan mange gloser.... Hehehehehe

Dessuten øver jeg meg på heller å bli forbanna enn å bli lei meg..... Det er seriøst, altså! :-) Det er bedre å bruke energi på å være forbanna en liten stund enn å gå å være lei seg lenge...... (dette gjelder på litt mer trivielle problemer, da...) Men det er ikke lett! Når man har gått og holdt kjeft i mange år og heller tatt ting innover seg, da er det en utfordring å blåse ut og si ifra istedet! :-)

Det ser stygt ut med banning, men et godt tips er jo å skrive:

F% i %¤"¤#¤%e %/&¤##¤&%/%/¤¤##¤! !!#¤%&&?(&/%

Men i morgen er en ny dag, min venn! Og vi skal krysse fingrene for at det går bra med søster Attpåklatt i morgen!

:o)

Skrevet

Helsenorge i et nøtteskall - jepp! Helt utrolig hvordan de kan finne på å behandle folk. Men få det ut, Attpåklatten! Her inne er det lov å komme med alt en måtte ha på hjertet. Krysser fingrene for operasjonen i morgen!

Men søsteren din kommer i hvert fall hjem til et rent, støvfritt hus! :-)

Skrevet

Må bare signere det som allerede er sagt. Håper det ikke blir mere tull nå og at din søster får operasjonen sin imorgen, og at alt går bra med den. Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Vil bare signere på det andre skriver Attpåklatten!

Bann og vræl så mye du vil her inne!

Og ja det er mye lettere å ta i ett tak når man ikke må, men har lyst!

Krysser fingrene for dere i morgen og håper du får hjem en søster med litt bedre pust :o)

Skrevet

=#")(%)""¤å%(?"``w;øwjtl=#("%?"#^`("%?^"#(%?#"(?%"#)"#%?"#(%=)"#U%?#")`"`"#?)%I¤¤%>R*#_"R^Æ#ØR^Q#^*¤%ø"^#r%PO"#?O%"#Å^%¤OLQ#ÆW¤OP#¤`"O#%¤LÆ"#L%R"Å#Q

SÅNN - DET VAR FINT!! TAKK FOR TIPSET!!!

Akkurat kommet hjem etter en nydelig og fin kveld sammen med søster og vakre niesen min;-)) Sett film, spist god mat og pratet og ledd masse, og litt gråt da, men det hører med:-)))

Skrevet

nei,huff.

måtte hun vente enda en dag.

jeg skjønner ikke hva helsenorge er til for jeg.slik skal det ikke være!!!

krysser fingrene for at alt blir bedre nå.

stor klem til deg,som må være den snilleste søstra noen kan ha =)

Skrevet

Hei på deg ditt nattdyr;-))

Takk skal du ha - vi krysser fingrene nå.............igjen..........:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...