Tiggywinkle Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Har vært ute herfra en stund nå. Midt i juetria ble mamma syk og jeg måtte sette nesen vestover og hjlepe til. Heldigvis ikke så ille med henne som først antatt, man får seg en støkk når nære og kjære blir syke. Så dibbing og nett har ikke blitt prioritet.. Har også fått kost meg med søster og familien hennes. Hun har en alvorlig syk sønn. Nevøen min er 9 år og har en sjelden blodsykdom, foreløpig vet vi ikke hvordan det ender. Etter 2 mislykkede benmargstransplantasjoner ser det mørkt ut for ham... skikkelig skremmende. Men han er en utrolig tapper og modig liten fyr. En skikkelig geldespreder. Setter så uendelig stor pris på at barna er friske og fine. Ser det har skjedd mye her inne. Gratulerer med graviditet, Her@. Nå er jeg hjemme igjen og julestemningen er i ferd med å sige innover huset.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 uff ja, det er skummelt når nære blir syke! Så godt at vestoverturen ble god i alle ffll, godt å være sammen med dem man er glad i, om de er syke eller ikke..... Lille gutten.... oi oi oi så vondt! Her har det egentlig ikke skjedd så mye, men det lille som har skjedd er ufattelig stort, og det har opptatt et hvert modent hode, og det har du jo fått med deg... Håper julefred og ro pg kos siger inni i huset til deg og alle dine! god klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Skjønner at du har hatt en travel periode! Det er ikke lett når nære relasjoner blir alvorlig syke. Godt det ikke var så ille med moren din!! Grusomt med nevøen din, håper virkelig at det ender bra med ham, jeg lover å ta ham med i bønnene mine:-) I dag er en spennende dag i familien vår og, søsteren min blir operert og resultatet gir oss en peker til tiden hun har igjen..........så her krysser jeg fingre og alt jeg har!! Koselig at du er tilbake her igjen:-)
Reveenka Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Så leit å høre om nevøen din - så utrolig trist og urettferdig. En av mine venninner opplevde noe lignende; niesen hennes fikk en svært sjelden blodsykdom men slapp benmargstransplantasjoner. Kan det være samme type, tro? HLH. Får inderlig håpe at det vil gå bra med nevøen din, det blir liksom helt galt når barn blir alvorlig syke. Jeg gjør som deg, og passer på å være takknemlig hver dag for de fire friske fine ungene mine. Ingen selvfølge, nei. Godt at det ikke var så alvorlig med moren din, men det er som du sier at man får seg en støkk når sånt skjer... Håper dere får noen fine førjuldager, og at julen blir bra også c",)!
her@ Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Tuen takk - og velkommen tilbake:-) Får så vondt i hele meg når jeg leser om nevøen din. XXXXXXXXX fingrene for at det går bra med ham! Er jo alle foreldres mareritt at barna skal bli alvorlig syke... Er utrolig takknemlig for at jeg har friske barn ja. Ellers håper jeg at du får en fin og avslappende jul:-)
Maud Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hyggelig å se nicket ditt igjen og veldig trist å lese om et lite tappert menneske som er syk. Det er når man hører om sånt man har lyst til å reise hjem og gi sine egne barn en monsterkos.
Tiggywinkle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Takk for hyggelige beskjeder fra dere jenter. Nevøen min har en sjelden blodsykdom som heter aplastisk anemi. Vet ikke om det er den samme som du nevner Reveenka. Har vært syk en stund nå, og kroppen tåler ikke flere transplantasjoner så vi krysser fingrene. Han blir nå for det meste behandlet på Karolinska i Stockholm fordi de har bedre kompetanse på sykdommen der. Syns så synd på min søster, de kan ikke planlegge noen ting fremover. Men en ting som hun selv syns er positivt er at de lever hver dag NÅ, og nyter livet til fulle. Mens vi planlegger alt fremover - og så vet vi egentlig ikke hva som skjer. Er nok blitt flinkere til å ta vare på de gode stundene i hverdagen:) Som i dag, har tilbrakt dagen på Bærums Verk med en god venninne. Spist på pannekakehuset (nam,nam) og kost oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå