fru <3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har tre stk i "min umiddelbare nærhet" , en som lillebror leker med ( oi oi oi ) en under hvert øye! Sukk, ser ut som om jeg er nærmere 60 i dag jeg altså....føles iallefall slik!! Lillebror solstråle var uvanlig urolig i går og i natt og er ikke fornøyd med noenting i dag. Kun Rema 1000 posen...Han kunne godt få mine to også!! Ser "tygdogutigjenspyttetut" jeg i dag... Det hjelper ikke at jeg ikke greier å legge meg føt i to tida noen kveld... Nei dette ble et skikkelig surt oppstøt på morgen kvisten, beklager! Men ellers så har vi det fenomenalt da!! =0)
Gummelillan Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Men tenk praktisk da fruen - nå i denne førsjulsstria hvor julehandel er en viktig post på programmet stiller du med egne poser ... ;-)))) Ha en fin dag!!!!!
Karomamma Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Ha ha ha, der fikk du en god idé, Fru <3!! Kan være kjekt å ha et par ekstra poser hjemme også, så har du noe å oppbevare julemarsipan og pepperkaker i
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hehehe, det er det jeg har sagt hele tiden, nattevåk er ikke noe for oss modne:-))) Men, jeg er nå ganske sikker på at du ikke ser ut som 60 da, selv om du føler deg sånn:-))) Ha en fin dag og snik deg til en høneblund sammen med lillebror - det kan hjelpe stort på bæreposene det;-))
fru <3 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 He...he... ja ha en poselig dag liksom. Skal ut å handle lillebror og jeg, får vel bruk for posene mine da.. Har dere hørt modellenes hemmelige våpen mot poser da??? Hemorroide krem!! har to tuber her, er nok best å sprette den ubrukte ;0) , trenger nok hele tuba i dag jeg da. Pos dere på dib jenter, med eller uten hemoroider og poser!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Say what????Hemorroide krem!!!!!!!! Smører de det under øynene? ............blir mer og mer sjokkert over den bransjen.........hehehehe.......men jeg har også brukt et triks som faktisk funker supert.................brystvortesalve (for såre brystvorter) på leppene..............blanke og fine lepper som varer...........tjihiii............. Dette ga meg ideen til en ny tråd:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå