Gå til innhold

Kommer til dere jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo født, så BIM er ikke lenger stedet for meg...

Freja kom 12 november, 10 dager på overtid. 4025g og 53 cm. Hun har alt blitt over 1 mnd gammel. Tiden flyr når man koser seg sånn som vi gjør om dagen.

Hun er utrolig snill, sover masse og griner kun når maten ikke blir servert pronto! :-) Det har også blitt en del smil, som jeg slett ikke kan stå for, også har hun begynnt å småpludre litt.

Det er så utrolig deilig å være mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit! Her er det fint å være. Mange flotte og morsomme damer samlet på et brett... her er det støtte, oppmuntring, råd og latter å spore i skjønn forening!!!

Gratulerer med lille Freja! For et flott navn dere har valgt.

Selv har jeg en liten tass på 3 mnd, som her inne blir omtalt som Måka.

Junior på 3 år og 2 bonusbarn på 7 og 10.

Skrevet

Gratulerer så masse med lille (men ganske store likevel) Freja!!! Så fint at du fant veien inn hit! Velkommen inn!!!

Skrevet

Velkommen! Og gratulerer med den lille store frøkna! Flott navn!

Her er et bra sted å være. Litt lett å bli hekta så du stiger nå inn på egen risiko ;-))))))

Skrevet

Velkommen, velkommen til oss "gæmliser"

Forresten så er vi ganske kule, så det er bedre at vi kaller oss "gæmlisungdommene"....

Det er bare å dibbe i vei :)

Skrevet

Så flott at du fant veien hit til dette koslige sted!!!! Gratulerer så masse med lille/store jenta!! Og velkommen,velkommen:))))

Skrevet

Gratulerer med prinsessen!!

Velkommen hit skal du være - dette er et godt og raust sted å være:-)

Skrevet

Så kjekt, velkommen og gratulerer med veslejenta!!

Her er det så koselig atte, får nesten ikke lagt meg om kveldene fordi jeg sitter her forran pc en og koser meg når resten av bataljonen sover søtt.

Nydelig å være mamma ja =0).

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille - kos dere godt nå, disse første månedene er unna i løpet av et kvarters tid(føles ofte sånn...)!

Håper du får det trivelig her sammen med oss også, vi har nok DiB's beste side å være på!

Skrevet

Velkommen hit - og gratulerer med den store-lille frøkna. Flott navn forresten:-)

Skrevet

Gratulerer med Freja-prinsessen ;-)

Velokommen hit til oss, her koser vi oss glugg ihjel, ler og har det moro! Vi tuller fælt til tider, men alt er godt ment ;-))))

Skrevet

Snakk om hyggelig velkomst! 1000-takk alle sammen!

Har vært litt inne på "modne" på BIM, men var ikke så veldig aktiv, er jo bland de "yngre" modne, så duotest og fostervannsprøvepraten angikk liksom ikke meg. Regner med at jeg vil være mer aktiv her, men dagene flyr jo når man har en liten i huset, selv om hun ikke er av de krevende babyene.

Jeg er forresten alene med Freja, uten at det plager meg nevneverdig. Hans valg å holde seg borte-hennes tap såklart, men jeg får gjøre det beste ut av det. Vi har mange rundt oss som stiller opp - og jammen traff jeg ikke en mann mens jeg var gravid-vi får se hva det blir ut av det. ;-)

Jeg har vært på et treff i Oslo, tidlig i graviditeten, der ble jeg kjent med bla. Pjusken som bodde her jeg bor, men nå er hun jo flyttet :-(

Håper i allefall å komme på fremtidige treff, regner med at dere treffes i blant.

Skrevet

Velkommen hit og gratulerer så mye med lille Freja!

Her er det fint å være! Rause, snille, gode, omtenksomme, kloke, søte modne mammaer som deler synspunkter, følelser og erfaringer. Her er det lov til å være den man er! Fint, ikke sant?!???!??

:o)

Skrevet

Gratulerer med vesle Freja, og velkommen hit :-)

Her inne er det bare hyggelig å være, og mye mer aktivitet enn det var på BIM.

Jeg er også alene med veslejenten min. Hun kom til verden 4 dager etter din :o) Det er som du sa pappans store tap.

Men vi har mye å glede oss over :-)

Skrevet

Velkommen inn i denne "katedralen" !

Her er høyt under taket og flotte modne jenter som deler både gleder og bekymringer.

Gratulerer med din lille Freja (nydelig navn) og kos deg masse :o)

Skrevet

hei =0)

velkommen hit.

dette stedet er noe man blir avhengig av,så er du advart,hehehe

gratulerer med lille Freja.kjempefint navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...